hoe meer ik de vraag lees. ----. Ik begrijp het
@+
hoe meer ik de vraag lees. ----. Ik begrijp het
@+
Nou, als de tekeningen in de 2019-versie zitten en je gebruikt de 2019-versie, zou het niet al te slecht moeten gaan!!
Vriendelijke groeten
in feite gebruik ik de 2018-versie
Ze is echt niet slecht deze, het is een verandering van de willekeurige validaties
Heb ik iets gemist^^
Als je 2019 gebruikt, waarom open je dan niet 2019, maar gebruik je een eerdere versie.... Is er een wolf of een roedel wolven:p
Aan de andere kant, respecteer voor de volgende keer de titel- en vraagvakken. (Ter herinnering, een titel moet kort worden gehouden^^ )
Bij voorbaat dank
Als u RWZI met PRT en DRW ontvangt, moet u iets kunnen doen en zo niet, dan kunt u Edrawings 2020 downloaden waarmee u de plannen en onderdelen kunt bekijken en afdrukken.
MISSCHIEN MOET IK HET ANDERS FORMULEREN
1- Ik gebruik momenteel de 2018-versie omdat ik de 2019-versie niet heb
2- Ik heb tekeningen ontvangen of ik moet wijzigingen aanbrengen. behalve degene die ze naar mij stuurt, om te tekenen met de 2019-versie.
Nu zit ik vast, omdat ik deze tekeningen niet kan openen in mijn versie (2018), zijn er trucs om een tekening gemaakt met de versiej 2019 in de versie van 2018 te kunnen openen?
NEE, onmogelijk te openen tenzij je de SP05 van 2018 hebt en opnieuw kun je kijken en niets anders doen.
Verzoek om deze bestanden in Parasolid te ontvangen
het is het type bestanden dat heel goed kan worden gebruikt op SW (dezelfde matrix)
@+
Hé jongens , open je ogen zo slim meestal!
De poster is de persoon die om hulp vraagt in een ander bericht over het gebruik van een SolidWorks Crack.
Ik heb hem op de zwarte lijst gezet
Vriendelijke groeten