Bjr, ik heb een probleem met het installeren van solidworks. Het blijft geblokkeerd op 60 procent, heeft iemand een oplossing?
annotation_2020-03-17_095733.png
Bjr, ik heb een probleem met het installeren van solidworks. Het blijft geblokkeerd op 60 procent, heeft iemand een oplossing?
Hallo
Het is moeilijk om u te helpen zonder iets te weten over uw hardwareconfiguratie.
Het ruikt naar onvoldoende schijfruimte of een onvolledige download.
Geef ons alle kenmerken (CPU, GPU, enz... inclusief en vooral schijfruimte.
Vertel ons hoe je het hebt gedownload (batch en vervolgens installeren)
Vriendelijke groeten
bjr, ik heb een laptop met een intel core i7 CPU, een nvidia geforce gtx 950M processor en ik heb nog 80 GB ruimte over op mijn schijf.
Voor de download volg ik de aanpak van de solidworks site.
Bedankt
Hello@maxence
Heb je je probleem opgelost?
Ik wil uw aandacht vestigen op het feit dat u, aangezien u de 2020 (ik hoop officieel ;-) :) ) heeft aangeschaft, toegang heeft tot de hotline van uw winkelier.
Het is aan hem om u te helpen, want hij kan de controle over uw computer op afstand overnemen.
Heeft u op de solidworks website gecontroleerd of uw machine compatibel is. Houd er echter rekening mee dat om alleen de installatie uit te voeren, het toch moet werken. Het is inderdaad alleen tijdens het gebruik dat er problemen zouden optreden als de machine niet krachtig genoeg was of de GPU ongeschikt.
Vriendelijke groeten