Ik ben op zoek naar software om onderwijsbestanden los te koppelen

Als iemand me een link of bestand exe kan geven om onderwijsbestanden te detecteren.

Bedankt

Hallo, zou je iets meer kunnen specificeren.

Bedankt.

Fred

Onderwijsdossier met hoed.

Ik wil ze identificeren door een 'molen' te laten draaien om ze opnieuw te tekenen.

Deze molen bestaat.

hallo @ Chacha

Heb je een solidworks-versie voor niet-studenten gekocht bij een wederverkoper?

Als dat zo is, vraag het dan aan uw dealer

De onderwijsmarkering van bestanden verwijderen

Zie deze COM-thread

http://www.lynkoa.com/forum/3d/comment-retirer-sous-solidworks-2012-edition-d-education

@+ ;-)

3 likes

Er is geen bekende software die ik kan detecteren door in een of meer mappen te zoeken naar bestanden in de studentenversie.

Sionon om ze te ontgrendelen is mogelijk via uw dealer onder de voorwaarden vermeld door gt22

1 like

De bestanden worden niet automatisch gedetecteerd, maar worden gezien met een "studentenhoed"-logo voor het onderdeel- of assemblagepictogram.

2 likes

Hallo

Er is iets, maar afhankelijk van het aantal bestanden dat moet worden gescand, kan het blijkbaar erg lang zijn, zie hier hetzelfde onderwerp.

Vriendelijke groeten

3 likes

Wees voorzichtig, je moet lezen wat er in de notitie in het bestand is gemarkeerd readme.txt ...

2 likes

En misschien moet u uw wederverkoper vragen of hij een recentere versie heeft, deze dateert uit 2010, dus er kunnen compatibiliteitsproblemen zijn!!

3 likes

OK bedankt

Anders zag ik net dat je de myCAD-tools hebt, met integratie kun je detecteren of de gebruikte licentie in de studentenversie was.

Je kiest één of meerdere mappen om te verwerken (je vinkt de optie onder map rechtsboven aan) in de filters vink je onderdeel en samenstelling aan.

En dan neem je de bijgevoegde regel en pas je deze toe

Integratie opent vervolgens elk document in het dossier en controleert of het document onder een studentenlicentie valt of niet en maakt vervolgens een rapport.

Om te beginnen te testen op een klein bestand.

Wees voorzichtig heel lang met een of meer grote bestanden, die op een avond moeten worden gelanceerd.

Aan de andere kant, als solidworks crasht, start Integration het opnieuw op en gaat vervolgens verder met zijn taak.

Ik was niet in staat om de goede werking van de regel te verifiëren omdat er geen onderdeel van is gemaakt in de studentenversie op mijn server.

licence_etudiante.mcact