Ik heb niets van Solidworks op mijn M-schijf...
Ik zit in Standard, dus ik heb niet eens de gereedschapskist...
Ik heb niets van Solidworks op mijn M-schijf...
Ik zit in Standard, dus ik heb niet eens de gereedschapskist...
Wauw... Ik begrijp dat je van streek bent.
Het geeft me een slecht gevoel als er niets klopt. Ik vervloek de software, mijn baan en iedereen die ik ontmoet ^^
Maar wat uw bezorgdheid betreft, denk ik echt dat het uw apparatuur is die de oorzaak is van al uw problemen.
een eenvoudig ding, neem een bestand op deze schijf (+ 2 GB bijvoorbeeld) en kopieer het naar een andere schijf.
Je ziet hoe lang het duurt en 2 of er een snee is tijdens de overdracht
Oh ja, je kunt ook een ccleaner doen voordat je het opnieuw installeert.
Verwijder dan de registersleutels die niet meer worden gebruikt, maar wees voorzichtig! :p
Deze schijf heeft een maximale capaciteit van 2GB... Ik kan daar dus geen grote bestanden opslaan en het enige wat je erin kunt vinden zijn spreadsheets, een paar pdf's... Niets zwaars, als ik overstap, is het bijna onmiddellijk, dus voor de sneden zie ik niets...
Ik ontspan, tijdens het verwijderen (dezelfde buggy) ben ik erin geslaagd om Solidworks opnieuw op te starten, dus ik heb de verwijdering geannuleerd en ik kijk of het al zijn functies heeft behouden... Het is nu in ieder geval in het Engels
Nou, afgezien van de taal, edrawing en Solidworks-componist, denk ik dat het goed is... Ik heb een vergadering, onderdelen en Europarlementariërs geopend om te zien of er geen pb-verwijzingen of andere foutmeldingen waren, het lijkt in orde te zijn...
Weet je in dit geval zeker dat er niets van Solidworks op wordt geïnstalleerd?
Een bestand dat wordt aangemaakt of iets anders?
Aangezien de schijf slechts 2 GB groot is, moet deze een waarschuwing instellen wanneer deze verzadigd is.
Hoe kan ik controleren of Solidworks er niets op heeft geïnstalleerd???
Ofwel door naar de schijf te gaan en te kijken naar de nieuwste bestanden die erop zijn geïnstalleerd
(zoek: *.* en sorteer op wijzigingsdatum)
Of door tijdens de installatie te kijken of geen enkele map naar M verwijst.
Stomme vraag...
Nou, eigenlijk, op zoek naar een beetje beter, vond ik deze mappen (CF Image), maar ik heb geen idee waarom ze zijn geïnstalleerd op deze schijf...
Solidworks Downnload is dus de plek waar al je iso-installaties worden opgeslagen.
En de rest moet tijdens de installatie worden ingevuld denk ik.
Anders koppelt u in het ergste geval uw M-schijf los voor de installatie.
Echt bizzard dat allemaal...
Ik heb nog nooit paden ingevoerd die naar de M:\-schijf verwijzen
Sowieso... Ik heb mijn dosis ergernis voor vandaag gehad, ik zal proberen de laatste twee uur in te halen :-/
In ieder geval, heel erg bedankt @Bart en @remrem voor het beantwoorden van mij en het begeleiden van mij in mijn problemen:)
Nou, de truc om een schijf los te koppelen, ik wist niet :)
Bedankt
De SolidWorks Download-map is de standaard in mijn documenten.
Het bevat de bestanden die u tijdens de installatie downloadt. U kunt de bestemming van deze bestanden tijdens de installatie wijzigen. We delen het bijvoorbeeld om niet voor elk werkstation dezelfde ^my-bestanden te downloaden.
Het lijkt erop dat je je map Mijn documenten hebt gemigreerd naar Mr. Ik denk dat dat de reden is waarom SolidWorks Download.
Dit verklaart in ieder geval de relatie tussen uw netwerkschijf en SW.
Wijziging:
Ja, om het los te koppelen, dat is wat ik bedoelde met "Verwijder uw netwerkschijf".
Wat de helpende hand betreft. Het is zonder problemen en zelfs met paisir... We hebben dit allemaal wel eens meegemaakt. En dan weten we zeker dat het ons nog een keer gaat overkomen. En dan zullen we ook heel blij zijn met de hulp van lynkoa... ;-)
Haaa nou ja, het is nu duidelijker...
Mijn bedrijf heeft met opzet het bestand Mijn documenten verplaatst naar de lokale schijf van elk werkstation om te voorkomen dat het netwerk of de C:\...
Ik ga samen met hen kijken hoe we daar verandering in kunnen brengen!
Voor nu ga ik met de software in het Engels werken, ik moest alleen mijn technische woordenschat verbeteren =)
Natuurlijk! Dat is het Rem, je hebt gelijk.
Ik zag net dat je een map met mijn documenten op je M-schijf hebt staan
Dus je hebt de Windows-paden gewijzigd zodat het daarheen zou verwijzen.
Duplicaat. Sorry....
Goedenavond
Het feit dat je bent overgestapt op het Engels omdat je zorgen niet uit de algemene opties zouden komen.
Er zijn 2 opties om uit te vinken of dit het geval is.
Vriendelijke groeten
Hallo @jmsavoyat,
Nee, in feite was ik in staat om Solidworks opnieuw op te starten toen de verwijdering aankwam bij "Talen: Frans"
Dus het heeft het Franse taalpakket verwijderd...
Als ik naar mijn opties kijk, zie ik dit ineens: zie afbeelding
Succes...
Haha ^^ dank je wel
Ik wacht tot ik mijn project af heb voordat ik de volgende update probeer;)