Ik haat Solidworks-updates

Hallo

Ik heb net geprobeerd de SP5.0 van Solidworks 2014 te installeren, helaas is de installatie met ongeveer 70% gecrasht...

Daarna zei ik tegen mezelf, nou ik zie het later wel, ik heb werk...

Helaas kwam ik dit bericht tegen (zie bijgevoegde afbeelding)...

Heeft iemand een oplossing alstublieft??? Kortom, ik kan niet meer werken en het irriteert me tot het hoogste punt :-/

...

PS: de M:\ schijf is mijn lokale schijf, er is niets over Solidworks op geïnstalleerd...

gestinstal3.png

Hoi Joss.G,

Ik heb dit servicepack zonder problemen geïnstalleerd.

Ik stel me voor dat je je toegang tot je lokale netwerkschijf M hebt gecontroleerd.

Ik denk dat je eerst een reparatie van de installatie in de SP5 moet proberen. U kunt het net zo goed doen met het nieuwste Service Pack.

Zo niet, installeer het opnieuw.

Succes...

1 like

Ja, natuurlijk, ik heb de toegang tot mijn M-schijf gecontroleerd, ik ben in beheerder en het is mijn persoonlijke lokale schijf, ik heb er alle rechten op :-(

Ik probeer de installatie te repareren, maar ik betwijfel of het iets zal veranderen...

Zoek niet verder.

U moet uw installatie repareren of opnieuw uitvoeren.

Geen keus!

Weinig informatie: Wanneer u de Sw 2015 installeert, niet updaten.

Of u verwijdert Sw 2014 volledig, of u voert een schone installatie parallel uit

door de Solidworks-gegevensmappen aan te passen naar Solidworks-gegevens 2014 en Solidworks-gegevens 2015

Hetzelfde geldt voor de gereedschapskist. Het voorkomt bestandsconflicten.

2 likes

Oh ja, en het is niet nodig om deze link aan mij te geven: http://www.leguide3d.com/profiles/blogs/solidworks-conflit-de-langue-suite-a-une-mise-a-jour-comment-fair

Ik heb het al geprobeerd en als ik mijn taalpakket kies, biedt het me niet de SP0, maar de SP5, degene die bugt... En tijdens de installatie verschijnt dezelfde probleemmelding van de M:\-schijf (met als extra bonus een soortgelijke fout met betrekking tot de Costfinalize-component)...

1 like

Ik word gek...

Zelfs tijdens het verwijderen van Solidworks, gaven ze me de boodschap dat ik de schijf niet kon vinden M:\...

ZELFS HET VERWIJDEREN CRASHT !!

Houuuuuusssaaaaaaa...

1 like

De lezer:M moet micro-sneden maken.

Is het een netwerkschijf?

1 like

Het is zeker dat het van je tafelkleed of je dd komt.

Probeer een varken te doen om te zien of je altijd goed verbonden bent

1 like

Nee, het is mijn lokale drive...

Dubbele DSL...

Ik hallucineer in ieder geval over de tekortkomingen van deze software... Hoe zorgt het ervoor dat een verwijdering zo lang duurt??? Ik heb nog nooit zoiets gezien...
Het is net zo lang als de installatie, het is verbluffend... En we betalen 6keuro per jaar voor zo'n waardeloze software?...

Welnu, ik bevind me tussen twee stoelen, onmogelijk om mijn installatie te repareren, onmogelijk om deze te verwijderen, onmogelijk om deze te starten en onmogelijk om naar het klantenportaal te gaan om te proberen het Franse taalpakket te downloaden, hun site is in onderhoud...

Jippie!

Wat zijn de SolidWorks-bestanden op M? Ik neem aan dat je de toolbox-map hebt, maar wat nog meer?

Het ruikt sterk naar de bug in het Windows-register.

U kunt proberen uw netwerkstation M te verwijderen. Om hem er vervolgens weer op te zetten. Maar zonder overtuiging.

2 likes

Ik heb niets van Solidworks op mijn M-schijf...

Ik zit in Standard, dus ik heb niet eens de gereedschapskist...

1 like

Wauw... Ik begrijp dat je van streek bent.

Het geeft me een slecht gevoel als er niets klopt. Ik vervloek de software, mijn baan en iedereen die ik ontmoet ^^

Maar wat uw bezorgdheid betreft, denk ik echt dat het uw apparatuur is die de oorzaak is van al uw problemen.

een eenvoudig ding, neem een bestand op deze schijf (+ 2 GB bijvoorbeeld) en kopieer het naar een andere schijf.

Je ziet hoe lang het duurt en 2 of er een snee is tijdens de overdracht

3 likes

Oh ja, je kunt ook een ccleaner doen voordat je het opnieuw installeert.

Verwijder dan de registersleutels die niet meer worden gebruikt, maar wees voorzichtig! :p

1 like

Deze schijf heeft een maximale capaciteit van 2GB... Ik kan daar dus geen grote bestanden opslaan en het enige wat je erin kunt vinden zijn spreadsheets, een paar pdf's... Niets zwaars, als ik overstap, is het bijna onmiddellijk, dus voor de sneden zie ik niets...

Ik ontspan, tijdens het verwijderen (dezelfde buggy) ben ik erin geslaagd om Solidworks opnieuw op te starten, dus ik heb de verwijdering geannuleerd en ik kijk of het al zijn functies heeft behouden... Het is nu in ieder geval in het Engels

Nou, afgezien van de taal, edrawing en Solidworks-componist, denk ik dat het goed is... Ik heb een vergadering, onderdelen en Europarlementariërs geopend om te zien of er geen pb-verwijzingen of andere foutmeldingen waren, het lijkt in orde te zijn...

1 like

Weet je in dit geval zeker dat er niets van Solidworks op wordt geïnstalleerd?

Een bestand dat wordt aangemaakt of iets anders?

Aangezien de schijf slechts 2 GB groot is, moet deze een waarschuwing instellen wanneer deze verzadigd is.

1 like

Hoe kan ik controleren of Solidworks er niets op heeft geïnstalleerd???

Ofwel door naar de schijf te gaan en te kijken naar de nieuwste bestanden die erop zijn geïnstalleerd

(zoek: *.* en sorteer op wijzigingsdatum)

Of door tijdens de installatie te kijken of geen enkele map naar M verwijst.

1 like

Stomme vraag...

Nou, eigenlijk, op zoek naar een beetje beter, vond ik deze mappen (CF Image), maar ik heb geen idee waarom ze zijn geïnstalleerd op deze schijf...

pbinstal.png
1 like