Ja, natuurlijk, ik heb de toegang tot mijn M-schijf gecontroleerd, ik ben in beheerder en het is mijn persoonlijke lokale schijf, ik heb er alle rechten op :-(
Ik probeer de installatie te repareren, maar ik betwijfel of het iets zal veranderen...
Ik heb het al geprobeerd en als ik mijn taalpakket kies, biedt het me niet de SP0, maar de SP5, degene die bugt... En tijdens de installatie verschijnt dezelfde probleemmelding van de M:\-schijf (met als extra bonus een soortgelijke fout met betrekking tot de Costfinalize-component)...
Ik hallucineer in ieder geval over de tekortkomingen van deze software... Hoe zorgt het ervoor dat een verwijdering zo lang duurt??? Ik heb nog nooit zoiets gezien... Het is net zo lang als de installatie, het is verbluffend... En we betalen 6keuro per jaar voor zo'n waardeloze software?...
Welnu, ik bevind me tussen twee stoelen, onmogelijk om mijn installatie te repareren, onmogelijk om deze te verwijderen, onmogelijk om deze te starten en onmogelijk om naar het klantenportaal te gaan om te proberen het Franse taalpakket te downloaden, hun site is in onderhoud...
Deze schijf heeft een maximale capaciteit van 2GB... Ik kan daar dus geen grote bestanden opslaan en het enige wat je erin kunt vinden zijn spreadsheets, een paar pdf's... Niets zwaars, als ik overstap, is het bijna onmiddellijk, dus voor de sneden zie ik niets...
Ik ontspan, tijdens het verwijderen (dezelfde buggy) ben ik erin geslaagd om Solidworks opnieuw op te starten, dus ik heb de verwijdering geannuleerd en ik kijk of het al zijn functies heeft behouden... Het is nu in ieder geval in het Engels
Nou, afgezien van de taal, edrawing en Solidworks-componist, denk ik dat het goed is... Ik heb een vergadering, onderdelen en Europarlementariërs geopend om te zien of er geen pb-verwijzingen of andere foutmeldingen waren, het lijkt in orde te zijn...