Ik begon met het verwijderen van de SP01 en vervolgens de SP0
en wanneer ik mijn machine opnieuw opstart, heb ik altijd het Solidworks-installatieprogramma dat wordt gestart en nog iets probeert te verwijderen.
Hoe wis ik alles?
Bij voorbaat dank
Ik begon met het verwijderen van de SP01 en vervolgens de SP0
en wanneer ik mijn machine opnieuw opstart, heb ik altijd het Solidworks-installatieprogramma dat wordt gestart en nog iets probeert te verwijderen.
Hoe wis ik alles?
Bij voorbaat dank
Toevallig zit er geen SolidWorks-dvd op de computer?
Hallo
"verwijder SP01 en vervolgens SP0"
Ik moet toegeven dat ik moeite heb om dit punt te begrijpen, gezien het feit dat het niet mogelijk was om twee verschillende servicepacks van Soliworks op hetzelfde werkstation te installeren, kunt u uw exacte manipulaties specificeren?
Een oplossing zou kunnen zijn om een Windows-herstelpunt te gebruiken.
Hoi Bernard,
Het hulpprogramma Microsoft Fix It lost installatie- en verwijderingsproblemen op.
Het schoont automatisch registersleutels op die voorkomen dat een programma wordt verwijderd, het programma is hier te vinden: http://support.microsoft.com/fixit/fr-fr
Filter de oplossingen door de term te typen: Verwijderen zoals in de bijgevoegde afbeelding en bevestigen, start het programma.
Zodra het programma is gestart, raad ik je aan om de optie te kiezen: Problemen detecteren en laat me de juiste waarden selecteren om toe te passen. Klik op Verwijderen
Het toont u dan de lijst met geïnstalleerde programma's, selecteert het recalcitrante programma en drukt vervolgens op volgende.
De operatie kan vrij lang maar effectief zijn, ik heb het gisteren opnieuw getest en ik ben vaak verrast door het resultaat van deze "automatische" tool.
Succes
Mickaël
Ik ging naar Windows, conf panel / programma's toevoegen / verwijderen.
Er waren 2 lijnen: SW sp01 en SW sp0
Ik begon met 01, toen Zero
Het vroeg me om opnieuw op te starten
@ lprieur: nee, er was geen DVD
Ik gebruikte fix-it en alles werd weer normaal, BEDANKT!
Wat dacht je hiervan