Hallo
Ik vraag je om hulp, omdat ik een probleem heb met een onderdeel dat ik moet maken, er is een deel waarvan ik niet echt weet hoe ik het moet maken. Als iemand me een beetje zou kunnen begeleiden, zou het aardig van hem zijn.
Nou, ik ben een beetje vooruit gegaan en nu zit ik vast op een plek waar ik niet weet hoeveel mm ik moet laten tussen de rand en de schets. Waar er zijn de rode gebieden in de tekening, omdat ik een afstand willekeurig zet, maar niets zegt me dat deze afstand goed is. Dus ik weet niet of ik dichter bij de rand moet zijn of veel verder weg. Dus ik zou graag willen weten hoe ik moet weten hoe ver ik moet gaan
Hallo
Geen specifieke indicatie voor dit gebied, het is waarschijnlijk de algemene dikte van de muur, beoordeeld op slechts één plaats...
Namelijk 2mm.
In het idee, ik vind je het goed @m_blt ... Maar visueel heb ik de indruk van een grotere marge, nietwaar?
Edit: Het moet alleen visueel zijn. De dim van 3 pleit voor een rand van 2
Hallo 60532,
Ik denk dat we ons ook de vraag moeten stellen over het productieproces. Verwijdering van materiaal, additief en van het materiaal en de mogelijke behandelingen ervan.
Fijne dag
Hallo
Dit zijn de afmetingen die ik krijg.
Voor de lol zal ik een moment vinden om dit onderdeel te modelleren, en het zal een goede test/training zijn voor toekomstige stagiairs in mijn bedrijf.
Bewerken:
Geen bijzondere moeilijkheden, aan de andere kant de opmerkingen over het fabricageproces, want er zullen ook rondingen zijn als gevolg van bijvoorbeeld frezen of tocht als het gieten is, idem voor 3D-printafrondingen zou niet overbodig zijn denk ik.
Daarna hangt het ook af van de context waarin je dit stuk moet reproduceren, (studentenoefening of cliëntdeel / oude plannen die opnieuw moeten worden gedaan )
Vriendelijke groeten
Hartelijk dank voor de hulp die u heeft geboden.