Ik kan geen stuk maken

Hallo
Er is een stuk dat ik moet maken, maar dat ik niet kan maken. Ik heb het 3 keer opnieuw gedaan, maar
Ik heb het er echt moeilijk mee. Als iemand zou kunnen proberen me de stappen uit te leggen.

In 2 functies (home ribs) is het de bedoeling dat je het alleen doet als een goede student en het ideaal is ook om je resultaten te posten, zelfs als ze niet succesvol zijn, om te laten zien dat je het goed hebt geprobeerd voordat je om hulp vraagt.
Voor dit deel niets te ingewikkeld:
1 schets + extrusie:

We converteren de schets van de 1e functie en extruderen opnieuw (middelste vlak)

De afmetingen worden thuis geïmproviseerd, maar het principe van jou blijft hetzelfde.
Plaats indien nodig uw geavanceerde toon voor hulp

Trouwens, met een beetje onderzoek:

5 likes

Nou, het leek me dat ik dit stuk al had gezien, in de Catia-tutorials.
Trouwens, moet je het met Solidworks of Catia doen? Maar het principe zal hetzelfde zijn.
Als het in de schoolomgeving is, herinner ik je eraan dat er leraren zijn om je te helpen, maar op geen enkele manier, net als hier, het werk voor je te doen.

2 likes

Heel erg bedankt en ja natuurlijk vraag ik niet om het voor mij te doen, ik wilde het gewoon begrijpen, omdat ik me aan het voorbereiden ben op examens, dus ik was aan het oefenen op onderdelen. Maar dit zijn geen onderdelen waar mijn docent om vroeg, vandaar.

Hallo

als het is om te leren; u kunt de tutorials volgen die worden aangeboden door SolidWorks.

5 likes