Mijn naam is Jérémy en ik zit in mijn laatste jaar van de middelbare school S-SI
Dit is mijn probleem: ik heb een assemblage gemaakt en ik wil graag een simulatie doen (materiaalweerstanden). Ik bevestig het solidworks-model.
Het is een ballenwerper en ik zou graag een simulatie willen maken van de spanningen, verplaatsingen en vervormingen enz. wanneer de bal tussen de twee "rollen" passeert.
Ik heb geprobeerd er een te maken, maar ik loop vast als het gaat om het toevoegen van verbindingen, ondanks de hulp van Solidworks en vele tutorials.
Ik leg echter uit hoe ik het heb gedaan:
Nieuwe statische studie nadat we hier een materiaal staal hebben aangebracht.
Vervolgens heb ik bij opgelegde verplaatsingen een vaste geometrie aan de onderkant van het chassis aangebracht
Bij externe belastingen: Koppel? Centrifugale kracht?
Connecties: Ik weet het niet
Wanneer ik het gaas start, vertelt het me "er is interferentie tussen ten minste twee lichamen" Wat te doen?
Als iemand me kan laten zien hoe ik het moet doen of de stappen aan mij kan beschrijven.
Ik voeg het montagebestand met alle onderdelen toe als je tijd hebt om het te proberen, want het is vrij complex. De uit te voeren assemblage wordt "totale montage" genoemd. Ik heb het gecomprimeerd met winrar, pak het gewoon uit