Hallo, het zit allemaal in de tritre. Hier is mijn dossier.
Deel 4.SLDPRT
Een beeld spreekt beter voor iedereen
we hebben niet allemaal dezelfde versie van SW en niet allemaal hetzelfde logboek
@+
Hier is een foto van hoe zijn must eruit zag. http://www.echappee-laine.fr/addi-aiguilles-circulaires-metal-ib-100-1204.jpg
Ik denk niet dat je op dit moment 360° kunt rijden met SolidWorks.
Dus hoe doe je dat?
zie bijgevoegd het is mogelijk
zie bijgevoegd bestand om te verbeteren omdat het snel is gedaan, maar het is voor het principe
Er zijn nog enkele defecten die moeten worden gerepareerd en de rondingen moeten worden geoptimaliseerd
Je moet er de tijd voor nemen ;-)
@+ ;-)
Wat je wilt doen is een van de twee naalden en niet de draad. maar toch bedankt. Er is geen andere software om te doen wat ik wil, ik sta open voor alles.
De draad is ingewikkeld, maar om de naalden te maken is het supereenvoudig
Het zou goed zijn om de vraag goed te definiëren om een samenhangend antwoord te hebben
zie bijgevoegd bestand SW 2012
De kansen zijn slecht, maar het principe is er
@+ ;-)
Geweldig, indrukwekkend! Hoe heb je het gedaan, leer me stpppppp!
Download mijn onderdeel en je zult begrijpen dat je solidworks hebt?
Je tekent een as
Je maakt X rechts voor het profiel hier 6 met de gewenste hoeken
Tool voor na de revolutie
@+ ;-)
Om de regels van de site te volgen, wordt overeengekomen om via de duim omhoog alle samenhangende antwoorden op de gestelde vraag te noteren
En als een antwoord het gestelde probleem oplost, klikt u op de resolutieknop op het genoemde antwoord
Hierdoor kunnen andere mensen meteen het juiste antwoord zien en de vraag sluiten
Bedankt
Je hebt een schets gemaakt en het plan getekend en daarna heb je "Borstelen/Basis met omwenteling" genomen. Het klinkt eenvoudig, maar ik had het al geprobeerd voordat ik de vraag op het forum stelde, maar het was me niet gelukt. Ik zal het morgen proberen om te zien of het nu goed is.
Open mijn kamer en kijk eens goed
@+
Ik stel voor dat je begint met het doen van de tutorials die in Solidworks zijn geïntegreerd.
Zij kunnen je leren hoe je prismatische onderdelen en draaiende onderdelen moet ontwerpen, waardoor je een goede basis hebt om mee te werken.
Aan de slag met SolidWorks
Hier is een uitstekende tutorial ;-)
http://www.lynkoa.com/tutos/3d/apprendre-les-bases-solidworks
@+ ;-)
We hebben niet allemaal dezelfde versie van solidworks en niet allemaal hetzelfde logboek
Dus het beste is een screenshot
Welke van + is de duim omhoog op een antwoord, geeft een relevantie aan, geeft 1 punt aan de poster van het antwoord
Als een antwoord het probleem heeft opgelost, klikt u gewoon op Opgelost bij het genoemde antwoord
Hierdoor zie je direct het antwoord dat het probleem heeft opgelost
en stelt de poster van het antwoord in staat om punten te verdienen die na een bepaalde accumulatie of accumulatie bepaalde beloningen kunnen verdienen, zie tabblad Beloningen
]@+ ;-)