Ik kan mijn munt niet gooien

Hallo, het zit allemaal in de tritre. Hier is mijn dossier.

Deel 4.SLDPRT
1 like

Een beeld spreekt beter voor iedereen 

we hebben niet allemaal dezelfde versie van SW en niet allemaal hetzelfde logboek

@+

1 like

Hallo

Is dat wat je wilt???

ac_cobra.sldprt
1 like

Hier is een foto van hoe zijn must eruit zag. http://www.echappee-laine.fr/addi-aiguilles-circulaires-metal-ib-100-1204.jpg

Ik denk niet dat je op dit moment 360° kunt rijden met SolidWorks.

1 like

Dus hoe doe je dat?

zie bijgevoegd het is mogelijk 

zie bijgevoegd bestand om te verbeteren omdat het snel is gedaan, maar het is voor het principe

Er zijn nog enkele defecten die moeten worden gerepareerd en de rondingen moeten worden geoptimaliseerd

Je moet er de tijd voor nemen ;-)

@+ ;-)

piece_heraiz.sldprt
2 likes

Wat je wilt doen is een van de twee naalden en niet de draad. maar toch bedankt. Er is geen andere software om te doen wat ik wil, ik sta open voor alles.

De draad is ingewikkeld, maar om de naalden te maken is het supereenvoudig

Het zou goed zijn om de vraag goed te definiëren om een samenhangend antwoord te hebben

zie bijgevoegd bestand SW 2012

De kansen zijn slecht, maar het principe is er

@+ ;-)

piece_heraiz_aiguille.sldprt
1 like

Geweldig, indrukwekkend! Hoe heb je het gedaan, leer me stpppppp!

1 like

Download mijn onderdeel en je zult begrijpen dat je solidworks hebt?

Je tekent een as

Je maakt X rechts voor het profiel hier 6 met de gewenste hoeken

Tool voor na de revolutie

@+ ;-)

Om de regels van de site te volgen, wordt overeengekomen om via de duim omhoog alle samenhangende antwoorden op de gestelde vraag te noteren

En als een antwoord het gestelde probleem oplost, klikt u op de resolutieknop op het genoemde antwoord

Hierdoor kunnen andere mensen meteen het juiste antwoord zien en de vraag sluiten

Bedankt

2 likes

Je hebt een schets gemaakt en het plan getekend en daarna heb je "Borstelen/Basis met omwenteling" genomen. Het klinkt eenvoudig, maar ik had het al geprobeerd voordat ik de vraag op het forum stelde, maar het was me niet gelukt. Ik zal het morgen proberen om te zien of het nu goed is.

1 like

Open mijn kamer en kijk eens goed 

@+

1 like

Ik stel voor dat je begint met het doen van de tutorials die in Solidworks zijn geïntegreerd.

Zij kunnen je leren hoe je prismatische onderdelen en draaiende onderdelen moet ontwerpen, waardoor je een goede basis hebt om mee te werken.

1 like

Aan de slag met SolidWorks

Hier is een uitstekende tutorial ;-)

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/apprendre-les-bases-solidworks

@+ ;-)

1 like

Ik heb vandaag geprobeerd en dat te kauwen kijk naar mijn stuk. :)

Deel 6.SLDPRT

We hebben niet allemaal dezelfde versie van solidworks en niet allemaal hetzelfde logboek

Dus het beste is een screenshot

Welke van + is  de duim omhoog op een antwoord, geeft een relevantie aan, geeft 1 punt aan de poster van het antwoord

Als een antwoord het probleem heeft opgelost, klikt u gewoon op Opgelost bij het genoemde antwoord

Hierdoor zie je direct het antwoord dat het probleem heeft opgelost

en stelt de poster van het antwoord in staat om punten te verdienen die na een bepaalde accumulatie of accumulatie bepaalde beloningen kunnen verdienen, zie tabblad Beloningen

]@+ ;-)

1 like