Hallo
Ik werk met de EHI-module op catia R26. Ik heb verschillende problemen met deze:
- soms kan ik mijn waypoints niet meer selecteren (als ik naar mijn punt wijs, krijg ik de volgende melding: onmogelijk om een externe referentie te maken. Selectie verboden omdat de huidige multi-branchable is ontworpen in de context "nom de mon product"), kan iemand mij uitleggen waarom?
- wanneer ik een balk maak met meerdere vertakkingen die vanaf hetzelfde punt beginnen, wanneer ik probeer een lokale Slack toe te voegen, voegt hij deze aan mij toe op de 2 takken. Weet je waarom hij me dit aandoet?
Bij voorbaat dank voor uw antwoorden.
Hallo, ik heb geen installatie van een elektrische harnas.
Aan de andere kant ziet het bericht eruit als het bericht dat u kunt krijgen wanneer u een link probeert te maken in de context van assemblage en de optie link behouden niet is geactiveerd.
Kijk onder Extra/Opties/Infrastructuur/Deel-Infrastructuur/Algemeen/Externe referenties.
De optie: "Bewaar de link met het geselecteerde object" moet actief zijn.
Afhankelijk van uw methodologie kunt u opleggen dat de links alleen op de gepubliceerde elementen staan.
Iets verderop optie: Beperk externe selectie met link op gepubliceerde items
Dank je wel Franck voor je antwoord. Mijn opties zijn goed geconfigureerd, maar ik heb ontdekt hoe ik al mijn verloren links opnieuw kan verbinden (aan de andere kant weet ik niet hoe ik dit soort problemen kan vermijden). Om al mijn links opnieuw te verbinden, heb ik de contextuele link ingesteld en bevestig ik het juiste stuk aan elk van de verloren links.
Aan de andere kant weet ik nog steeds niet hoe ik mijn tweede probleem moet oplossen.
Ik denk dat je verbinding hebt gemaakt met de verkeerde beveiligingscontext.