Ik kan Solidworks 2019 niet meer openen

Hallo allemaal.

Ik heb een probleem met Solidworks 2019. In september 2020 werkte alles prima, maar sinds deze maand, zodra ik Solidworks open, zie ik de laadpagina en vervolgens het pictogram in de taakbalk en verschijnt de applicatie in de taakbeheerder. Ik kan er echter zo vaak op klikken als ik wil: onmogelijk om de pagina te openen...

Daarnaast kan ik edrawing 2019 openen, SolidWorks Visualiseren....

Ik heb geprobeerd de software te verwijderen en opnieuw te installeren: er verandert niets...

Bedankt voor je hulp en een fijne dag! :)

Wat zijn de aanpassing(en) (hardware en/of software, Windows Update, enz.) op uw machine sinds september?

1 like

Hallo

En wat voor soort machine is er? jouw versie van SW?

Vriendelijke groeten

Hallo aan jou, hartelijk dank voor je antwoorden.

Er zijn veel Windows updates gemaakt. Gisteren had ik er weer een.

Ik heb geen andere specifieke wijzigingen aangebracht.

Ik heb een HP probook 650 G2 computer. Bewerker: Intel(R) Core(TM) i5-6300U CPU 2.40GHz.

De Solidworks-versie is de studentenversie van 2019. We hebben het met onze school.

Fijne dag voor jou!

Voer een systeemherstel uit naar de datum waarop het werkte 

@+

Is de studentenversie van 2019 nog geldig?

Ja, want mijn hele klas heeft er toegang toe. Het is alleen zo dat wanneer ik dubbelklik op het pictogram, ik de laadpagina kan zien met de licentieverificatie enz... Maar na 5-10 seconden verdwijnt de pagina, maar de applicatie blijft actief in de taakbalk en ook in taakbeheer...

Controleer of u zich niet in de uitgebreide desktopmodus bevindt (Win + P-toetsen) en zo ja, ga dan terug naar de modus "Alleen pc-scherm".

Vriendelijke groeten

1 like

Ik ben alleen goed op het scherm van de pc...

Als ik mijn muis op het icoontje in de taakbalk zet, zie ik een wit scherm, ik leid af dat er niets geladen is

Wat gebeurt er als u Alt+Tab gebruikt?

Controleer of er een update van het stuurprogramma van de grafische kaart is geweest.

Als ik op alt+tab druk, zie ik het solidworks-tabblad geopend, maar in een wit scherm, helemaal wit... Ik zal proberen een foto van je te maken en je te laten zien...

Hoe kan ik dit controleren?

Bedankt en fijne feestdagen!