Ik verlaat Visiativ/Lynkoa, laten we in contact blijven?

Hallo Clementine,

En ja, het is het professionele leven dat het wil en zo is het, ik wens je niets dan geluk en veel succes met je projecten, ... Dus misschien naar een van deze 4...

@+.

Alan.

Hallo Clementine,

Nou, je komt er niet mee weg! Je behoudt je Lynkoa gebruikersnaam en zo hebben we de mogelijkheid om je opnieuw te lezen op het forum... voor de lol! Op die manier kun je ons wat nieuws geven! ;-)

Veel succes

Jean-Michel

3 likes

Hoi Clementine,

Veel succes met dit nieuwe project!

Paschalis

1 like

Bedankt allemaal, ik word er zo blij van :-)

Ja, natuurlijk, ik houd Lynkoa en zijn evolutie in de gaten!

Ik blijf beschikbaar in Lyon om elkaar weer te zien voor degenen die ik ken en misschien om elkaar te kruisen op een beurs voor degenen die ik nog niet heb ontmoet!

Veel succes aan iedereen, wees trots op wat je doet en blijf de Franse industrie over de hele wereld promoten!! Het ontwerpbureau is het DNA van de industrie en de visionairs/spelers van de industrie van de toekomst.

13 likes

Hallo @Clémentine,

Is het het einde van een mooi tijdperk!! , het was een waar genoegen u meerdere keren te hebben ontmoet. Je mag trots zijn op het werk dat je hebt verricht binnen @Visiativ en vooral @Lynkoa (in een nogal masculiene wereld was dat !! geen uitgemaakte zaak).  

Ik maak me geen zorgen over je toekomst en je zult zonder veel moeite nieuwe uitdagingen aangaan... Veel succes en tot ziens misschien.

Frédéric

2 likes

Hallo

Als ik het goed begrepen heb, zou dit bericht elke keer moeten verschijnen als Lynkoa zijn versie wijzigt.

Inderdaad, hoewel niemand een bericht heeft toegevoegd behalve dit, ging het laatste bericht uit 2020 een paar dagen geleden terug naar de top van de lijst.  

Of het is een insect, of het is de dubbele Clementine die terugkomt om ons te        achtervolgen (BRrrrrrr!!!!! ) De digitale tweeling om er modern uit te zien.

Vriendelijke groeten

1 like