Maar uhuhhh...
Het is vier of vijf keer voorgekomen dat ik niet de juiste discussie heb geselecteerd vanwege de banner die zich ontvouwt en alle onderwerpen naar beneden duwt...
… In real time (op mijn computer...)
Hallo @Maclane, het duurt inderdaad even voordat de banner is geladen... Ik ben aan het kijken wat we kunnen doen!
Ander ongewenst verborgen nieuws over het aantal mensen online. Het is normaal dat alle mensen aan de lijn meerdere keren online zijn. Van mijn kant 4 keer mijn avatar!
Mijn baas zal me dan vragen om op dezelfde manier op het werk aanwezig te zijn!
Het lijkt erop dat het weer normaal is:

Ja inderdaad, ik heb het probleem gemeld zodra u het juiste nummer bijwerkt, deze update
Hallo
Ik hou van de veranderingen die ik zie. Op één detail na: avatars met transparantie zijn duur in de donkere modus
Je weet tenminste waarom ik niet meer op het forum te zien ben, maar zelfs als ik 10 kg verloor, had ik niet verwacht dat ik hier ook gezien zou worden
Hallo;
Over het onderwerp @sbadenis met betrekking tot " Mensen aan de lijn "... Heb je deze instelling verwijderd?
Het is een schande.
Voor.
Nu onmiddellijk:
Nou, is er dan niemand meer over? Ook al zijn de dagen van augustus nooit erg druk...
(niet veel klanten...)
Vriendelijke groeten.
Hallo @Maclane, we hebben inderdaad het aantal mensen online tijdelijk verwijderd omdat het buggy was en fouten vertoonde, zodra het is gecorrigeerd, zullen we het weer online zetten