myCAD Days 2023: inschrijving geopend!

Hoi allemaal

Ik ben verheugd aan te kondigen dat de inschrijving voor het #myCAD2023 evenement nu open is! :confetti_ball:

Wat zijn myCAD-dagen? Dit is het evenement voor de leden van de myCAD-gemeenschap, gewijd aan ontwerpbureaus! Deze dagen, die plaatsvinden in 5 regio's van Frankrijk, zijn bedoeld om u de evoluties en nieuwe functies van de software die u dagelijks gebruikt te laten zien! :airplane:

Kom en ontdek de nieuwe producten van SOLIDWORKS en 3DEXPERIENCE 2024, woon getuigenissen en rondetafelgesprekken bij en volg vele workshops over SOLIDWORKS-tips en -trucs, numerieke simulatie, prestatiebeheer... :speech_balloon:

Ontdek nu het programma en registreer je gratis in de stad van je keuze:

Alle teams van Visiativ zullen aanwezig zijn om met u te discussiëren! Ik heet je graag welkom op de myCAD-stand om het 10-jarig jubileum van de community te vieren! :partying_face: Er staan u veel verrassingen te wachten!

Je kunt ook uitwisselen met de partners van het evenement: Dassault Systèmes, Logopress, Datakit, DriveWorks, Eficad en Hexagon !

Fijne dag allemaal, Coralie

1 like

Hallo Coralie,

Dat is het, ik heb me aangemeld voor Lyon, in de hoop dat we samen konden ruilen.
@+.
AR.

1 like

Hallo @A_R geweldig nieuws, ik wacht op je bij de myCAD-stand :star_struck:

1 like

Ja, in de hoop dat het deze keer de juiste is, ... Geen brandstoftekorten meer... het zal het moeten doen.

1 like

Geen covid meer, geen stakingen meer... Vingers gekruist voor dit jaar :hand_with_index_finger_and_thumb_crossed:

Hallo
Ik ben geregistreerd in Lyon.
Ik hoop dat ik dit jaar geen last-minute belemmeringen heb.

2 likes

Hallo @remrem ! Goed nieuws, ik hoop ook dat de myCAD-leden dit jaar herenigd zullen worden!! :hand_with_index_finger_and_thumb_crossed:

Cc Lille controle

2 likes

Ontzagwekkend!! :star_struck: Nog meer goed nieuws!!

Hallo
Geen datum in Verdun :wink:
Geen date meer in Colmars?

1 like

Hallo Stéphane, dit jaar wordt het Straatsburg :wink:

2 likes

Dat is het, ik heb me ingeschreven.
Ik hoop dat ik Christophe Fertser zal zien :slight_smile:

1 like