Het fotograferen gaat erg langzaam, meer dan 8 seconden tussen twee kanten

Goedenavond.

Sinds vanmorgen, als ik een tekening maak, ongeacht of het onderdeel ingewikkeld is of niet, moet ik 8 seconden (ongeveer) wachten om bijvoorbeeld een aanpassingstolerantie "H7" in te voeren.

Dit heb ik nog nooit gehad, maar sinds vanmorgen.

Als ik nu thuiskom van mijn werk, probeer ik het vanuit huis, met een heel eenvoudig deel, het is een beetje beter, maar veel langzamer dan voorheen.

Het feit dat je verbonden bent met het net verbetert helemaal niets...
Heb je geen idee?

Bij voorbaat dank.

Lucbirus

2 likes

Hallo

heb je Solisworks geüpdatet of heb je hebzuchtige functies in de kamer of kamers??

2 likes

Nee, helemaal niets, daarom begrijp ik het niet.

1 like

Wat heb je veranderd?

Misschien een Windows-update? Aan de andere kant zou het cool zijn om een antwoord te kiezen van iemand anders dan jij, het motiveert je niet te veel om te antwoorden ...

1 like

Dus ik heb net wat tests gedaan op een heel eenvoudig onderdeel en het is prima zolang ik geen diameter meet met bijvoorbeeld een "H7"-aanpassing.

Als ik deze aanpassing één keer maak, vertraagt het de rest van het spel enorm. In het plan dat ik op het werk maakte, waren er met name veel "H7"-aanpassingen.

Hoe is dit te verklaren?

Bovendien, als ik Aanpassing selecteer, is de weergave niet geweldig, zoals deze foto vertelt.

capture_2.jpg
1 like

Dus ik heb net wat tests gedaan op een heel eenvoudig onderdeel en het is prima zolang ik geen diameter meet met bijvoorbeeld een "H7"-aanpassing.

Als ik deze aanpassing één keer maak, vertraagt het de rest van het spel enorm. In het plan dat ik op het werk maakte, waren er met name veel "H7"-aanpassingen.

Hoe is dit te verklaren?

Bovendien, als ik Aanpassing selecteer, is de weergave niet geweldig, zoals deze foto vertelt.

capture_2.jpg

ok, ik zal het deze keer beter doen.

Wat als je door hassard een autobeoordeling doet?

Zie deze tutorial

https://www.youtube.com/watch?v=xLSMNfWVD7M

Hoe ziet het eruit?

Dus over het algemeen zet ik de aanpassingstoleranties niet als ik de onderdelen teken, maar alleen in de plannen, ik weet niet of het goed is, maar hey.

Nu heb ik net het onderdeel opnieuw gedaan door meteen aan te geven dat er een gat aangepast moet worden, dat wil zeggen een H7, en meteen begint SW te roeien, en is iets aan het zoeken....  

Als hij het eenmaal gevonden heeft, (maar het is nogal arbeidsintensief, kan ik alles normaal blijven tekenen en dimensioneren, geen traagheid meer. Ik herinner je eraan dat ik in een * .sldprt fcihier ben, wees voorzichtig.

Ik kijk naar de tutorial, het ziet er best goed uit. Er zijn dingen die ik niet weet, zo lijkt het. Aan allen al.

1 like

Doe uw H7-boring in een massief onderdeel 

Dus met metaal rondom om te zien

Eenvoudige controle

Dus bedankt voor deze link. Ik heb inderdaad veel dingen geleerd en ik ben nog niet aan het einde van mijn bezichtiging.

Zelfs als ik een aanpassing heb, is er daarna meer traagheid, zelfs als ik handmatig opzij.

Het is veel beter, om niet te zeggen zoals voorheen...

Gt 22 een grote dank. Je wordt betaald!

Als iemand andere ideeën heeft, waarom ontplofte het dan als ik handmatig een aanpassing dimensioneerde. Ik ben een nemer.

Lucbirus

1 like

Ik heb een rechthoekig deel opnieuw gemaakt met alleen een gat erin.

Zolang ik handmatig rib, gebeurt er niets. Ik kan alle kanten op klimmen, niets remt me af.

Zodra ik een "H7"-aanpassing of iets anders plaats (het is zodra ik "aanpassing" selecteer) begint de zandloper (wiel) te draaien, dan vallen alle heuvels langzaam op hun plaats...

Ook om te weten dat vanaf het moment dat ik een aanpassing plaats, ik deze kan verwijderen, alles blijft zo traag alsof het nog op zijn plaats zat...

Rare Biarre

Heb je op deze link gekeken

http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/Fit_Tolerances.htm

Kijk onderaan de pagina voor toleranties

je kansen zijn ontstaan in  3D 

of uw afmetingen, u maakt ze rechtstreeks in uw tekening

het lijkt mij beter vanaf de zijkant via de 3D

http://www.axesindustries.com/pdf/tolerances_et_alesages.pdf

Ja misschien, het feit blijft dat als je een offerte maakt met een aanpassing, het je pc niet vertraagt, toch?

je wat als pc proc ram etc ....

de bleme het lijkt mij dat het in sommige gevallen gedwongen is om terug te nemen kant / kant

Dus het verandert ref en is constant op zoek naar hen C, wat de pc vertraagt omdat het nog steeds in berekening is

probeer dus eens met de 3D afmetingen te werken idem voor de toleranties

Controleren of alle refs en quotes stabiel zijn

Heb je gekeken naar de laatste link die ik naar je heb gepost?

Hallo

Kan het uit uw solidworks-configuratie komen? of de kracht van uw pc zien?

Hallo

SolidWorks-vlakken zijn dus erg gevoelig voor het aantal lijnen op een vlak. Hoe meer transacties je hebt, hoe langzamer je zult zijn. De truc is om zoveel mogelijk weergaven die af zijn te verbergen. Dus u gaat naar de functiebeheerder, u verbergt de tekeningaanzichten, " klik met de rechtermuisknop verborgen " zodra uw plan klaar is, voert u de omgekeerde bewerking uit op de verborgen weergaven " klik met de rechtermuisknop weergegeven ".

Moge de kracht met je zijn.

Hoi.

Ja, ik keek naar alle regels die je gepost gt22, nogmaals bedankt. Ik heb veel dingen geleerd.

Hoi Rvillar

Wat betreft de kracht van mijn laptop, het is een I7 met 8 giga RAM-geheugen, wat genoeg zou moeten zijn; Ik heb tot nu toe nog nooit een probleem gehad, maar ik moet ook zeggen dat ik zelden aanpassingen in mijn plannen stop...

hoi OBI WAN

Ik ga je truc testen om de foto's te verbergen zodra ze klaar zijn.

Nogmaals bedankt.

Ik zal vanavond testen of ik tijd heb, zo niet morgen

1 like

Hallo

In welke versie van SolidWorks zit je?

Je hebt de SP5-versie nodig voor 2015 en eerder en de SP3-versie (of SP4 over een paar dagen) voor 2016.

Anders werkt het voor sommigen door de Windows-beveiligingsinstellingen als volgt te wijzigen:

• Stap 1 : Klik op  Configuratiescherm in het menu Start en kies de optie Gebruikersaccounts .

Uac0

Stap 2 : Klik op Instellingen voor gebruikersaccountbeheer wijzigen .

Uac

Stap 3 : Verplaats vervolgens de schuifregelaar van de meter helemaal naar beneden om de UAC-besturingsinterface permanent uit te schakelen.

Uac2

NB: Houd er ten slotte rekening mee dat een herstart van de computer noodzakelijk is om rekening te houden met de wijzigingen!