Sinds vanmorgen, als ik een tekening maak, ongeacht of het onderdeel ingewikkeld is of niet, moet ik 8 seconden (ongeveer) wachten om bijvoorbeeld een aanpassingstolerantie "H7" in te voeren.
Dit heb ik nog nooit gehad, maar sinds vanmorgen.
Als ik nu thuiskom van mijn werk, probeer ik het vanuit huis, met een heel eenvoudig deel, het is een beetje beter, maar veel langzamer dan voorheen.
Het feit dat je verbonden bent met het net verbetert helemaal niets... Heb je geen idee?
Misschien een Windows-update? Aan de andere kant zou het cool zijn om een antwoord te kiezen van iemand anders dan jij, het motiveert je niet te veel om te antwoorden ...
Dus ik heb net wat tests gedaan op een heel eenvoudig onderdeel en het is prima zolang ik geen diameter meet met bijvoorbeeld een "H7"-aanpassing.
Als ik deze aanpassing één keer maak, vertraagt het de rest van het spel enorm. In het plan dat ik op het werk maakte, waren er met name veel "H7"-aanpassingen.
Hoe is dit te verklaren?
Bovendien, als ik Aanpassing selecteer, is de weergave niet geweldig, zoals deze foto vertelt.
Dus ik heb net wat tests gedaan op een heel eenvoudig onderdeel en het is prima zolang ik geen diameter meet met bijvoorbeeld een "H7"-aanpassing.
Als ik deze aanpassing één keer maak, vertraagt het de rest van het spel enorm. In het plan dat ik op het werk maakte, waren er met name veel "H7"-aanpassingen.
Hoe is dit te verklaren?
Bovendien, als ik Aanpassing selecteer, is de weergave niet geweldig, zoals deze foto vertelt.
Dus over het algemeen zet ik de aanpassingstoleranties niet als ik de onderdelen teken, maar alleen in de plannen, ik weet niet of het goed is, maar hey.
Nu heb ik net het onderdeel opnieuw gedaan door meteen aan te geven dat er een gat aangepast moet worden, dat wil zeggen een H7, en meteen begint SW te roeien, en is iets aan het zoeken....
Als hij het eenmaal gevonden heeft, (maar het is nogal arbeidsintensief, kan ik alles normaal blijven tekenen en dimensioneren, geen traagheid meer. Ik herinner je eraan dat ik in een * .sldprt fcihier ben, wees voorzichtig.
Ik kijk naar de tutorial, het ziet er best goed uit. Er zijn dingen die ik niet weet, zo lijkt het. Aan allen al.
Ik heb een rechthoekig deel opnieuw gemaakt met alleen een gat erin.
Zolang ik handmatig rib, gebeurt er niets. Ik kan alle kanten op klimmen, niets remt me af.
Zodra ik een "H7"-aanpassing of iets anders plaats (het is zodra ik "aanpassing" selecteer) begint de zandloper (wiel) te draaien, dan vallen alle heuvels langzaam op hun plaats...
SolidWorks-vlakken zijn dus erg gevoelig voor het aantal lijnen op een vlak. Hoe meer transacties je hebt, hoe langzamer je zult zijn. De truc is om zoveel mogelijk weergaven die af zijn te verbergen. Dus u gaat naar de functiebeheerder, u verbergt de tekeningaanzichten, " klik met de rechtermuisknop verborgen " zodra uw plan klaar is, voert u de omgekeerde bewerking uit op de verborgen weergaven " klik met de rechtermuisknop weergegeven ".
Wat betreft de kracht van mijn laptop, het is een I7 met 8 giga RAM-geheugen, wat genoeg zou moeten zijn; Ik heb tot nu toe nog nooit een probleem gehad, maar ik moet ook zeggen dat ik zelden aanpassingen in mijn plannen stop...