Solidworks-software sluit vaak en zonder reden af met de boodschap:
Zie bijgevoegde "Zeefdruk"
capture060215.jpg
Solidworks-software sluit vaak en zonder reden af met de boodschap:
Zie bijgevoegde "Zeefdruk"
Hallo, wat heb je eerder op je pc gedaan om het bericht aan te laten komen, updates?
Hallo, dit kan door veel problemen komen.
We moeten in de waarnemer van de gebeurtenissen zien of er op dat moment een bepaalde fout is.
Als u Logboeken wilt openen, klikt u op de knop Start , klikt u op Configuratiescherm, klikt u op Systeem en beveiliging, klikt u op Systeembeheer en dubbelklikt u vervolgens op Logboeken.
Wat stond er geschreven op het moment dat het probleem zich voordeed?
Vervolgens kunt u de verschillende stuurprogramma's bijwerken, vooral die van de grafische kaart: U kunt hier de nieuwste aanbevolen stuurprogramma's controleren en downloaden:
http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html
Anders moet u proberen de SolidWorks-instellingen opnieuw in te stellen om te zien of dit niet afkomstig is van de configuratie van het werkstation, zie deze zelfstudie:
http://www.lynkoa.com/tutos/3d/reinitialiser-les-parametres-solidworks
En u kunt ook een systeemherstel testen, het verandert niets aan de geïnstalleerde programma's of de bestanden op de schijf, maar reset de systeeminstellingen naar een eerdere datum. Zie hier :
http://windows.microsoft.com/fr-fr/windows7/products/features/system-restore
Misschien is het gewoon een slechte opening, of een slecht geladen registersleutel.
Ik raad je aan om je machine opnieuw op te starten en te kijken of alles weer normaal wordt.
Wat is uw hoeveelheid geheugen en besturingssysteem?
Vaak is dit het probleem: niet genoeg mememorials voor meerdere toepassingen
@+ ;-))
Ik wil zeggen "het is normaal"... Persoonlijk doet het het bij mij tussen de 2 en 10 keer per dag... En toen ik naar Axemble ging voor mijn laatste training, overkwam ons dat één keer per dag... Het laat alleen maar zien dat zelfs wederverkopers softwarefouten hebben;)
EDIT: De beste manier om deze berichten te verminderen, is door te voorkomen dat u de manipulaties uitvoert die het dichtbij maken, bijvoorbeeld thuis, de bezuinigingen hebben de neiging om het bericht te laten verschijnen, dus voor elke bezuiniging sla ik mijn montage op en maak ik geen opgeslagen bezuinigingen meer, ik doe ze elke keer opnieuw vanaf het begin .
Hallo
Ik ben het met Gt22 eens over het gebrek aan beschikbaar geheugen!
Kijk of er ondanks hun sluitingen geen processen aan de gang zijn.
dus het antwoord van gt22 controleren, toen ik in 2013 8 GB ram-geheugen had, was ik genoeg en in 2014 moest ik naar 16 GB gaan om dit soort ongemak te voorkomen.
Tijdens een gesprek met een collega die aan grote assemblages werkt, vertelde hij me dat hij genoodzaakt was om over te stappen op 32GB.
Ik denk dat mijn grootste probleem het leeglopen van het geheugen is, wat niet correct moet worden gedaan (vooral na een crash), want zelfs met slechts één stuk open heb je dit soort berichten.
Edit: CCleaner kan je vriend zijn in dit soort situaties
Bedankt voor je hulp
Ik heb het stuurprogramma van de grafische kaart opnieuw geïnstalleerd