Hallo
Kunnen we de grootte van een solidworks-bestand (onderdeel of assemblage) verkleinen??
Bedankt
Hallo
Kunnen we de grootte van een solidworks-bestand (onderdeel of assemblage) verkleinen??
Bedankt
Je kunt het zip of rar comprimeren, het verkleint de grootte aanzienlijk.
Aan de andere kant is het niet mogelijk om het te openen zonder het uit te pakken
Met welk doel?
U wilt een bestandsgrootte verkleinen, u moet de details en de kwaliteit verminderen, u kunt opnemen in parasolid... Afgezien daarvan compressie, zoals gezegd door @sbadenis, anders weet ik geen andere oplossing.
Zoals ik al zei, @gt22 het hangt allemaal af van wat je daarna wilt doen, zoals naar een klant sturen of een montage maken, omdat je moet weten of het bruikbaar moet zijn voor vaste stoffen of niet.
Goedemiddag
G.
voor een PRT opent u het bestand met SW, ga naar:
Document / Kwaliteit / Schakel de optie "Facetisatie opslaan" uit
@gt22: Het doel is om het op te slaan als een 3D PDF en het te lezen op een Ipad, helaas kan ik dat met een groot formaat niet.
Hallo
heb je geprobeerd een eDrawing in exe? (of easm/eprt als het leesstation is uitgerust met eDrawing))
Anders heb je de screenshots als laatste redmiddel... het is, ik weet het, maar het neemt in ieder geval geen ruimte in beslag ...
Daarna is er, afgezien van het beperken van het aantal facetten (set of onderdeel), niet al te veel oplossing... Zelfs e-tekenen neemt een bepaalde hoeveelheid ruimte in beslag...
Succes
Kijk naar de Ecosqueeze
http://sti-pro.ac-rouen.fr/construction/spip/spip.php?article6
Wilt u weten of het compatibel is met uw SW-versie?
@+ ;-)
Als de edrawing-back-up (niet exe) kleiner is dan de pdf3d-back-up, is er de edrawing-applicatie op de iPad.
@G.: Het doel was om het stuk vrij te laten bewegen. Bedankt
@BBARRAND : Ik heb de eDrawing, als je meer kunt uitleggen!!
@gt22 : Ik kan de software niet downloaden van deze site!!
@PhilippeB : Als ik het goed begrijp, kan ik het stuk vrij verplaatsen op Ipad met behulp van een eDrawing-app? Je hoeft alleen maar het stuk op te slaan in edrawing??
Sla je stuk op in eDrawing (.eprt) en met de eDrawing-applicatie die op je Ipad is geïnstalleerd, kun je het in 3d bewerken. Het is aan jou om te testen, ik heb geen Ipad:)
Hallo
en als je een Seepdpack maakt en vervolgens de speedpack-configuratie opslaat in PDF3D of eDrawing, zal het minder zwaar zijn...
@PhilippeB : Ik heb het stuk opgeslagen in eDrawing, het is waar dat de grootte een beetje is verkleind... Maar ik heb het nog niet op de Ipad geprobeerd, de betrokkene is onderweg.
@ac cobra 427 : Ik klikte op Update SpeedPack, het geeft me een bericht te zeggen dat er geen SpeePack subassemblage om te updaten .... Ik weet niet of je het daarover hebt of over iets anders!!
Aan de andere kant heb ik mijn onderdeel in de complexe montagemodus gezet, ik heb mijn onderdeel opgeslagen in PDF 3D, deze keer is de grootte kleiner dan die opgeslagen in eDrawing.... Maar ik heb het nog niet geprobeerd op de Ipad.
1) van Solidworks, opslaan in EASM- of EPRT-formaat
2) open dit bestand in eDrawing-formaat met de eDrawing-software, doe vervolgens "bestand" + "opslaan als" + kies het bestandstype "eDrawing uitvoerbare bestanden" (EXE-extensie)
Vervolgens kan dit nieuwe EXE-bestand op elke computer worden geopend, zelfs als eDrawing niet is geïnstalleerd.