De positie van de aanzichten wordt gedefinieerd in de eigenschap van het werkblad
Wat ik doe voor mijn plannen Ik heb een serie cartridges in het Engels en een serie in het Frans (Amerikaanse positie en de andere Europese)
Aan de andere kant maak ik voor de vertaling van de opmerkingen en annotaties 2 afzonderlijke bestanden en gebruik ik het vertaalhulpprogramma voor een van hen.
Dit stelt me in staat om een Franse versie en een Amerikaanse versie voor hetzelfde stuk te hebben
Ze zijn gekoppeld aan het onderdeel en evolueren in geval van wijziging
Een paar maanden geleden was er een soortgelijk onderwerp http://www.lynkoa.com/forum/cao/changer-le-texte-d-origine-sur-dans-le-slddrw. Om te testen en te koppelen aan het idee om een drwdot te maken.
De weergavelabels zijn gestandaardiseerd, daarom kunnen ze standaard niet worden gewijzigd, maar het is vrij eenvoudig om een sjabloon met weergavelabels in het Engels te maken.
Om dit te doen, opent u een tekening, gaat u naar gereedschappen, optie, documenteigenschappen, weergave, schakelt u de optie "volgens norm" uit en wijzigt u de labels naar wens.
Zodra alle instellingen zijn gemaakt, gemaakt, gearchiveerd, opgeslagen als, kies in type tekeningsjabloon (.drxdot) en maak uw plansjabloon aan, door een nieuw bestand te maken heeft u uw tekensjabloon direct ingesteld zoals u dat wilt.
Bedankt voor je antwoorden, ik had al geprobeerd om uit te vinken volgens de standaard, het geeft me toegang tot een drop-down menu, maar in geen geval kan ik een label schrijven (zie afbeelding) Ik ben in SW2012, misschien is dat waarom?
Ja, met het vervolgkeuzemenu Verpakking standaard kan ik de standaard, ISO, ANSI, DIN, GB enz. kiezen. Maar het verandert niets, welke ik ook kies, ik heb alleen toegang tot de vervolgkeuzemenu's en niet tot de bewerking.
Zodra ik het vinkje bij "volgens de norm" uitschakel, wordt de verbandstandaard XXXX-Modified, maar meer ook niet.
Ik heb er een gemaakt, in een extern .sldstd-bestand, maar ik kan het niet instellen. (zie foto)
Voor 2013 zijn de drop-down menu's bewerkbaar (zie afbeelding). Dit is inderdaad een nieuwe functie op deze versie (pagina 149 van 251 van Whatsnew 2013).
De uitweg kan in de taalbestanden liggen (C:\Program Files\SolidWorks Corp\SolidWorks\lang), maar voordat je de juiste vindt...
Het is in deze map dat het "Bestand voor het definiëren van het formaat van symbolen voor boren zich bevindt".
Sorry dat ik terugga naar dit bericht van twee jaar oud, maar omdat het onder Solidworks 2016 SP3.0 valt, is het probleem nog steeds hetzelfde, geen mogelijkheid om de labels in het Engels door te geven zonder de volledige taal van de software te wijzigen ... Ik wacht op een antwoord van het meldpunt op dit punt.
nou het is gewoon omdat het woord SECTION niet correct is en het kan zijn omdat het is gekoppeld aan een optie in de sectieweergave, probeer het met CUT in plaats van SECTION of voeg toe: na dit woord.
PS: Deze keer zei ik tegen mezelf dat ik de tijd moest nemen om dit te delen, en het stelt me ook in staat om te voorkomen dat ik elke keer in cirkels ronddraai als ik mezelf deze vraag stel...; )