Ik heb een klein probleem als ik een tekening maak, het loopt erg achter waardoor de tekening vervelend is, weet je waar het vandaan kan komen? Ik heb net een upgrade uitgevoerd naar SW2020 SP1 en het is pas sinds ik dit probleem heb. Ik heb geen problemen tijdens het 3D ontwerp
of de processor, je hoeft alleen maar te begrijpen dat bij elke versie van grafische software zoals SW meer bronnen nodig zijn, dus als je dezelfde hardware behoudt, is er een sterke kans dat deze iets meer achterblijft dan voorheen.
Dit is al mijn geval als ik van sw 2018 naar 2019 ga met de functies die je leven gemakkelijker en sneller maken dan het lijkt^^ behalve dat het waar is... op een recente PC^^
Hallo, ik ben zelf dit hardnekkige probleem tegengekomen... Het probleem is dat SW probeert alle lijnen in uw assemblage weer te geven. Een oplossing om laadtijd te besparen, is door weergaven te verbergen waarin u niet werkt. Als je klaar bent, hoef je ze alleen nog maar allemaal opnieuw weer te geven.
Ik zou de installatie van de Nvidia Studio-stuurprogramma's willen voorstellen, die dit probleem voor een andere gebruiker hebben opgelost. Misschien is het voor jou ook zo.