Vertraging tijdens het tekenen

Hallo allemaal,

Ik heb een klein probleem als ik een tekening maak, het loopt erg achter waardoor de tekening vervelend is, weet je waar het vandaan kan komen? Ik heb net een upgrade uitgevoerd naar SW2020 SP1 en het is pas sinds ik dit probleem heb. Ik heb geen problemen tijdens het 3D ontwerp

Er is een oud gezegde

van de officiaunados van SW

die zegt:

Geen klus voor een SP3 release

@+

3 likes

Het ruikt alsof de grafische kaart / grafische driver overweldigd is door gebeurtenissen.

of de processor, je hoeft alleen maar te begrijpen dat bij elke versie van grafische software zoals SW meer bronnen nodig zijn, dus als je dezelfde hardware behoudt, is er een sterke kans dat deze iets meer achterblijft dan voorheen.

Dit is al mijn geval als ik van sw 2018 naar 2019 ga met de functies die je leven  gemakkelijker en sneller maken dan het lijkt^^ behalve dat het waar is... op een recente PC^^

Namelijk dat de SW2020 SP02 beschikbaar is.

Je probeert al te zien of het iets verandert.

1 like

Hallo

Ik had hetzelfde probleem als jij onder onze SW2016-> SW2017-omschakeling.

Heb je gecontroleerd of de optie "Inhoud weergeven tijdens vegen" niet is aangevinkt?

Systeemoptie -> tekeningen -> prestaties

Yannick

Hallo, ik ben zelf dit hardnekkige probleem tegengekomen... Het probleem is dat SW probeert alle lijnen in uw assemblage weer te geven. Een oplossing om laadtijd te besparen, is door weergaven te verbergen waarin u niet werkt. Als je klaar bent, hoef je ze alleen nog maar allemaal opnieuw weer te geven. 

Alex

Hallo

Ik zou de installatie van de Nvidia Studio-stuurprogramma's willen voorstellen, die dit probleem voor een andere gebruiker hebben opgelost. Misschien is het voor jou ook zo.

Vriendelijke groeten

1 like