Ik ben momenteel bezig met SW17. Ik heb een project lopen op het werk waar veel onderdelen zijn, zowel assemblage als routings.
Het probleem is dat de software bijna elke functie achterlaat (vertraging van 5 s of meer), onmogelijk om te werken zonder het bureaublad te willen breken.
Ik ga er, na wat onderzoek, van uit dat de grafische kaart niet meer compatibel is met de softwareversie. De pc is een DELL type PrecisionT3600, Xeon-processor CPU E5-1620, 3.6 GHz, 32 GB geheugen, uitgerust met een AMD Fire pro V7900 grafische kaart: geen reden waarom het geen knaller zou moeten zijn.
Behalve dat op de SW-site geen compatibiliteit bestaat tussen de grafische kaart en de software.
Om het even welke meningen?
Let op, geen echt probleem met Inventor 2017, ondanks het feit dat het niet is getest met een project van vergelijkbare omvang.
Ook in de bosbouw werken we aan soortgelijke machines.
Wij maken gebruik van HP WorkStation machines. Hier is mijn configuratie: Model: HP Z420 werkstation Bewerker: Intel(R) Xeon(R) CPU E5-1620 v2 @ 3.70GHz Totaal geheugen: 16 GB Grafische kaart - Driver: Quadro K4000 -- 411.63
SW gebruikt slechts één kern voor een breed scala aan taken. Wat de grafische kaart betreft, zorgen we ervoor dat we een stuurprogramma gebruiken dat compatibel is met de SW-versie.
Ten slotte moet u ook letten op uw SW-weergave-instellingen, bibliotheekbestanden, geïmporteerde bestanden...
"Ten slotte moet je ook letten op je SW-weergave-instellingen, bibliotheekbestanden, geïmporteerde bestanden... "
Wat dit punt betreft: weergave, ik heb al een pas gemaakt (schaduwen verwijderen, werken zonder randlijnen, enz.), maar het is nog steeds een probleem, de software reageert nog steeds iets beter.
Welk probleem kunnen bibliotheek- en geïmporteerde bestanden veroorzaken voor bibliotheek- en geïmporteerde bestanden? Tot slot, hoe kunnen ze problemen opleveren?
"Je moet een test doen met een SW-gecertificeerde kaart
en welke Windows heb je?"
Windows 7 64-bits Service Pack 1. Ik wil graag testen met een gecertificeerde kaart, dat is het doel van mijn bericht: zou het probleem worden opgelost door de grafische kaart te vervangen door een gecertificeerde? Of zou het misschien uit een andere bron kunnen komen?
Gezien de prijs van een Pro grafische kaart, zou ik willen voorkomen dat ik er 2 koop na een definitiefout:)
Je bord was een CAD-bord, maar het ziet er oud uit.
Routering is zeer arbeidsintensief. U kunt nu al proberen om alle kabels/slangen te "verwijderen" (via configuratie en/of weergave van de status).
Geef aan waar je geografisch bent, misschien is er een manier om een testmeeting te organiseren. Of, als u in onderhoud bent, neem dan contact op met uw gebruikelijke hardwareleverancier, zij kunnen u misschien een kaart lenen.
We zijn in Metz, tot op heden geen onderhoud. De Solidworks-licentie wordt verhuurd en de verhuurbedrijven begrijpen blijkbaar niet veel! En ik heb niet de geschiedenis van de pc, die een paar jaar geleden moet zijn gekocht.
Aan de andere kant, op de limiet, zou je me kunnen vertellen dat deze kaart bruikbaar zou zijn? De SW-site biedt enkele, afhankelijk van de versie van Windows en SW, met de stuurprogramma's, behalve dat ik de indruk heb dat de voorgestelde kaarten (die blijkbaar zijn getest en gecertificeerd), ook al oud zijn.
Om op te merken, heb ik nog een paar tests gedaan:
- De beweging van het roterende samenstel gaat erg goed, geen vertraging (ook niet heel soepel, maar het is oké)
- Ongeveer 30 seconden om uit een freessubassemblage te komen...
De gecertificeerde kaarten zijn noodzakelijkerwijs "oud", aangezien we het hebben over een versie die 18 of zelfs 24 maanden geleden is uitgebracht voor de bètaversies.
Uw laatste tests bevestigen wat ik zei: routering is arbeidsintensief.
Aangezien u de licentie huurt, kunt u misschien ook een "gecertificeerde" machine huren om dit bestand af te maken als u zich echt schaamt en dit geval "uniek" is. Als dit soort gevallen zich herhaalt, kunt u met huren een test doen.
Het is moeilijk om u te adviseren over de aankoop van een grafische kaart, behalve om te kijken naar wat er op de markt beschikbaar is en van geval tot geval te zien of deze gecertificeerd is.