Hallo, tijdens het uitvoeren van mijn stuk, met een opgelegde verplaatsing van 1 mm tot 4 mm, kreeg ik geen bericht en bij 5 mm krijg ik dit bericht (bijgevoegd). Moet ik grote of kleine verplaatsing doen, moet ik ja of nee doen?
Bedankt
capture_2.png
1 like
Hier is het beter om Grand Displacement voor de 5 mm te plaatsen
1 like
Goedenavond
Het antwoord van Aliende is perfect, niets te zeggen :-)
Aan de andere kant, aangezien we weten waar uw simulatie voor is, betekent dit dat er penetratie is tussen de twee materialen. Als je stukken niet met elkaar in contact zijn, heeft het dan geen zin om de twee stukken tegenover elkaar te zetten?
Aan de andere kant, als het alleen is om de buiging van de spindels te testen, zou je ook een axiale spanning moeten uitoefenen op een vlak of met een beperkt geprojecteerd gebied tussen de twee grote cilinders (die scheenbeen zijn). In je vorige afbeelding kunnen we duidelijk zien dat er een radiale slip is. Ik zeg omdat het invloed heeft op het resultaat op de vervorming van je pinnen.
Vriendelijke groeten
PS: @Snouzy13 Zoals eerder gezegd, vermijd het vermenigvuldigen van onderwerpen als het altijd dezelfde simulatie is. Maar hey, het stelt je in staat om goede beste antwoorden te krijgen hihihi!!: -) :-)
1 like