Kiedy jest przyszłość?

Cześć wszystkim,

Pracuję nad SW już od kilku lat i szczerze mówiąc, jest świetny!

To świetnie, gdy możesz wymieniać się z klientami/dostawcami bezpośrednio w 3D! Wysyłamy trochę parasolid i presto, wymiany są szybkie!

Z drugiej strony, jeśli chodzi o robienie planów, to szczerze mówiąc, jest to katastrofa! Jest powolny, pełen błędów...

Myślicie, że kiedyś w końcu będziemy mogli uwolnić się od 2D? Komunikować się tylko w 3D, nawet z produkcją?

Nie możemy się doczekać przyszłości!!

2 polubienia

TAK, z niektórymi podwykonawcami już nie wysyłam plików 2d, ale krok po kroku w czysty sposób komunikuję się tylko z 3d. więc koniec z 2d pdf dwf dxf.

Niech moc będzie z tobą

4 polubienia

Witam

Nie widzę, jak całkowicie się bez niego obejść: warunki powierzchniowe, tolerancje na wybrzeżach, tolerancje geometryczne itp. nie pojawiają się w 3D, gdy tylko zostaną przeniesione do formatu innego niż natywny!

Ale zgadzam się z tobą, czasami to naprawdę byłby kopniak; Jaką godzinę byśmy zyskali...

5 polubień

Koniec z papierem, wszystko wirtualne, to jest przewaga, której potrzebujemy ;-)

Wyślij plik bezpośrednio w swoim formacie i do odbiorcy

otwiera się tym, co ma pod ręką, między innymi One Shape lub innym

@+ ;-)

2 polubienia

Witam

Obecnie istnieje wymiarowanie 3D, ale plan pozostaje dokumentem prawnym w przypadku sporu.

1 polubienie

To prawda, że byłby to dobry pomysł, i to z ekologicznego punktu widzenia!

2 polubienia

Witam

Tak samo jest ze mną; Wysyłam tylko pliki PDF STEP lub 3D lub edrawing .exe. Do rysunków wysyłam pdf i dxf. Ale osobiście nie mam problemu, gdy otrzymuję oczyszczalnię ścieków do wykonania rysunków.

3 polubienia

Przyszłość...

Na pewno nie będzie to daleko.

Ale Factory 4.0 zobaczy 3D bez 2D.

Jestem pewna!

Trudno jednak wyobrazić sobie łańcuch wymiarowy 3D.

I wiele innych subtelności

3 polubienia

Wygląda na to , że teraz! :-)