De sjabloon wordt niet meer weergegeven op het scherm

Hallo

Het 3D-model wordt niet meer op het scherm weergegeven, ik had dit probleem al, maar ik weet niet meer hoe ik het heb gedaan.

Bedankt

Hallo

Zien of je een functie niet hebt verborgen in de creatieboom? Ik overkom het ook wel eens, in plaats van op bewerken of op verbergen te klikken...

1 like

Hallo

Anders, ctrl+Q soms zijn het bugs tijdens de reconstructie.

Hallo

Je moet in je kamer kijken om te zien of alle lichamen (volume en/of oppervlak) geactiveerd zijn.
Dan kan, zoals ac cobra 427 zegt, een functie verborgen zijn (om bijvoorbeeld een schets te maken).

Anders, zoals Cyril.f zegt, kan het ook een bug zijn om opnieuw op te bouwen.

1 like

Het probleem is dat wanneer u met de rechtermuisknop klikt op een functie "verbergen en net onderbewerkt" in het kleine venster en als u op verbergen klikt, niets aangeeft dat de functie verborgen is...

1 like

Als de vorige oplossingen niet werken, schakelt u deze uit en weer in.

Kijk ook of je een snede hebt gemaakt als je stuk niet voor dit stuk is

Of let ook op de lampjes als deze niet meer actief zijn

Het is op een set

Maak voor ons een zeefdruk van de boom van de schepping. Misschien heb je een stuk meegebracht dat in de ruimte verloren is gegaan; Dubbelklik alsof je je onderdeel op het scherm wilt centreren en toon linksonder een rechtsklik en trek naar de andere kant van het scherm om alles te  pakken en je zult zien of je assemblage er is.

1 like

Of probeer een van uw onderdelen te bewerken om te zien of uw onderdeel of assemblage hierdoor opnieuw verschijnt.

Als ik de set selecteer, zie ik in het voorbeeldvenster mijn set.

Is het de preview van de assemblages die je niet meer ziet?

U moet controleren of de bestandsassociaties zijn gemaakt, in systeemopties -> Verkenner -> alles controleren en Solidworks opnieuw opstarten.

Activeer vervolgens de samples-optie:

Schakel de Windows-optie uit, valideer deze en controleer deze opnieuw:

En open vervolgens de assemblage, bewerk een dimensie om te testen.
Definieer het in isometrisch zicht. Opslaan met miniatuur.
Kijk of het past bij het bedrijfsleven:)

Hier is mijn arboressance

probleme_affichage.jpg

Misschien is het een weergavestatus in de aanstootgevende kamer?

Nou jongens, mijn probleem is opgelost: maak aantekeningen, je doet Ctrl 1 tot Ctrl 8 en alles gaat weer normaal. De persoon bij axemble legde me uit dat het model op een gegeven moment misschien te ver ging met de zoom.

Bedankt allemaal voor het onderzoeken van mijn probleem, een fijne dag voor iedereen

E.Léault

2 likes

Hierdoor had AC COBRA vanaf de eerste pagina het juiste antwoord.

3 likes

Ik denk het niet, ik herlees het antwoord, het gaat niet over hetzelfde.

Nou, ik vroeg je om te dubbelklikken (impliciet op het wiel) om je stuk te centreren, en als je het had gedaan, zou het weer zijn verschenen....

2 likes

Hallo AC cobra

Wat voor jou impliciet is, hoeft het niet per se voor anderen te hebben.

Fijne dag

1 like