Het mysterie van de juiste antwoorden kan worden geïdentificeerd!

Hello@Tous

Ik ben er net achter gekomen waarom sommige mensen zelf de juiste antwoorden aantrekken.

In feite zijn het onschuldige slachtoffers, lijkt mij!

Uitleg:
Als je op het juiste antwoord klikt, wijst het bijvoorbeeld het juiste antwoord toe @Sbadenis voor de laatste hulp die hij me gaf. Dit schrijft het juiste antwoord toe aan @Sbadenis

MAAR  en dat is waar het besturingssysteem is (of waarschijnlijker de bug)

Als je een bedankbericht plaatst zoals ik deed, DAN

PAF, wijst het systeem u het juiste antwoord toe, waardoor uw eerste keuze wordt gediskwalificeerd. Omdat het voorbij is, kun je bovendien je laatste bericht niet meer bewerken.

De oplossing is als je gevoelig bent voor het feit dat het juiste antwoord wordt toegeschreven aan de eerste gelukzaligheid, om je eerste keuze (in mijn voorbeeld @Sbadenis) opnieuw te selecteren

Daarbij geeft het systeem je 50 punten voor het juiste antwoord en het lijkt op je teller te blijven staan, zelfs als je de fout van het systeem corrigeert. 

Als @Sbadenis mij zal bevestigen dat hij niet is beroofd bij deze operatie (buiten mijn controle) en dat het systeem hem deze cadeaupunten teruggaf, zou het voorkomen dat ik het rood van schaamte op mijn gezicht en oren heb.

Vriendelijke groeten

7 likes

Of misschien splits je de stappen op zoals hieronder:

1°) Plaats een bedankbericht en publiceer het.

2°) Valideer het juiste antwoord.

Ik heb niet getest ...

Vriendelijke groeten

5 likes

Geen zorgen, Zozo_mp de punten zijn er! Maar ik heb maar 40 punten voor de juiste antwoorden, zou je een voordeel hebben met 50? ;)

Anders ga ik te werk als d.roger en maak ik me geen zorgen over toeschrijving!

En de vraag, naar wie gaan de punten van deze speciale post naartoe? Zelftoeschrijving? ;)

4 likes

Ik twijfel ;-)

@d.Roger geeft een beknopte handleiding (in tegenstelling tot mij in het algemeen)

@sbadenis die dankzij zijn goede antwoord in de post in referentie liet me begrijpen waar de hagedis was.

Nou, ik moet er nog even over nadenken! Acc! Ik sluit mezelf op in een donkere kamer met een bordje 'gesloten vanwege intense garnalen'.

Vriendelijke groeten

2 likes

We zullen het een beetje ingewikkelder maken: je moet de helft / half doen :-)

Vriendelijke groeten

2 likes

Of maak een tutorial 

En deze tutorial is het juiste antwoord

@+ ;-)...; -)

3 likes

Hallo @tous

Ik breid de discussie een beetje uit om de bug te veroorzaken op verzoek van het Lyncoa-team, in dit geval Lucile Jaricot die het probleem onderzoekt.

Vriendelijke groeten

1 like

Ik ga door met het reproduceren van de bug

Ik kan het verdomme niet meer reproduceren !

3 likes

Misschien komt het omdat het juiste antwoord verstandig is gekozen :-) :-)

6 likes