Kunnen we ons het ToolBox-symbool dat we in de creatieboom hebben opnieuw toe-eigenen voor stukjes van een persoonlijke bibliotheek die we voor onszelf realiseren?
Kunnen we ons het ToolBox-symbool dat we in de creatieboom hebben opnieuw toe-eigenen voor stukjes van een persoonlijke bibliotheek die we voor onszelf realiseren?
Ik weet dat de afbeelding kan worden hersteld in de Solidworks-mappen.
Maak pero iconen met macro knop stijl, ok. Daarna droog ik af^^
Ik had een tegenovergesteld effect waarbij het gereedschapskistpictogram voor mijn onderdelen verscheen. En in werkelijkheid is het omdat mijn bestand naar de gereedschapskist was gegaan.
Dus ja, het is mogelijk, maar hoe?
Ik denk dat het een bron van problemen is in plaats van iets anders ...
Misschien geen probleem als je maar één computer hebt die deze persoonlijke toolbox gebruikt, maar met een netwerk heeft het hetzelfde probleem als wanneer je toolbox op een computer gebruikt en het bestand op een andere computer opent
Hallo
Ik denk dat het mogelijk is met het hulpprogramma dat meestal voor het tegenovergestelde wordt gebruikt: verwijder het symbool!
Edit: Ik heb net een tutorial gemaakt: http://www.lynkoa.com/tutos/3d/convertir-une-piece-de-toolbox-en-piece-standard-et-vice-versa
Hallo
je versloeg me met een paar minuten, ik heb net de test gedaan en het lijkt te werken zonder de kamer of de ASM te verstoren