Uitlezing van plaatwerkparameters via de SolidWorks Document Manager-API

Hallo

Ik ben op zoek naar een manier om de plaatwerkinstellingen van een onderdeel uit te lezen via de Document Manager API?

(Ik doe deze controle al, maar bij het openen van de kamer kost het tijd :/)

Vriendelijke groeten

Heb je links naar wat je tot nu toe hebt bekeken?

Kunt u dat ook verduidelijken?
 > (Ik doe deze controle al, maar bij het openen van de kamer kost het tijd :/)"

Momenteel gebruik ik Excel om een groot aantal elementen te controleren, bijvoorbeeld met deze functie hieronder

2017 SOLIDWORKS API Help - GetCustomBendAllowance-methode (ISheetMetalFeatureData)

Hallo

Solidworks document manager geeft alleen toegang tot algemene informatie over een bestand. De functies en hun eigenschappen liggen buiten haar bereik.

Aan de andere kant geeft het u toegang tot de informatie van de dimensies die met DimExpert zijn gemaakt met bijvoorbeeld de ISwDMDimXpertLengthDimTol functie . Maar dit vereist het creëren van de DimExpert-dimensie tijdens het ontwerp van de kamer.

Is het dan mogelijk om met een "get" de lijst met kansen en hun waarden op te halen? Zonder via DimXPERT te gaan? 

Hallo MaD, het is lang geleden :-)

Dan moeten deze parameters ergens worden opgeslagen omdat ze toegankelijk zijn via een notitie in de MEP. Als u een MEP maakt met een uitgevouwen MEP en als u er met de rechtermuisknop op klikt==>annotaties==>eigenschappen van de lijst met gelaste onderdelen.

De lijst met kansen is niet toegankelijk zonder via DimExpert te gaan.

Maar zoals ac cobra 427 heeft opgemerkt ,
als de afmeting is vervat in een van de eigenschappen van het gelaste onderdeel,
het kan worden geëxtraheerd met GetCustomPropertyValue2

Na het updaten naar SW 2020 is het me gelukt om de onderstaande code aan de praat te krijgen

Lees alle aangepaste eigenschappen met behulp van SOLIDWORKS Document Manager API (codestack.net)

1 like