Ik wend me tot jou omdat ik momenteel een groot probleem heb.
Twee dagen geleden kon ik mijn solidworks zonder enig probleem gebruiken, het werkte wonderwel en sindsdien loopt het alleen maar achter op het gebied van beeldweergave van de creatie, alleen al het maken van een nieuwe schets is mijn computer heel erg traag.
Ik heb gecontroleerd, ondanks mijn kleine grafische kaart, SD start goed op de ene als en niet op het moederbord.
Ik heb veel dingen getest, verwijderd/opnieuw geïnstalleerd, gerommeld met de SD-instellingen.
Ik heb ook gekeken naar de laatste update van mijn grafische kaart en deze is ruim voor de detectie van mijn traagheidsproblemen 2 dagen geleden gedaan.
Wat info over mijn pc (zelfs als ik denk dat het niet nuttig zal zijn sinds voordat SD zonder problemen werkte en dus wie me pc ondersteunde):
grafische kaart: NVIDIA GeForce 820m
8 GB werkgeheugen
Intel i3 op 1,9 GHz
en Windows10 x86
Als je een idee hebt waarom, hoe of als dit probleem je al is overkomen, ben ik op zoek naar een oplossing / ideeën
Hallo, ik ben nogal verrast om te zien dat mensen niet aarzelen om me erop te wijzen dat ik niet veel van computers weet, aan de andere kant vind ik in termen van oplossing dat we @Antoine lanceren die veel vervelender is dan ik...
Dus heb je geprobeerd een Solidworks Rx te maken? een schoonmaakbeurt met CCleaner? een schijfopruiming???
Sorry als je dacht dat het mijn doel was om je te stigmatiseren of je er onwetend uit te laten zien.
Eerlijk gezegd was mijn idee verre van dat. Ik denk dat we allemaal deelnemen aan Lynkoa om te delen en te leren. :-) Als ik je iets heb kunnen leren over dit onderwerp, zul je me zeker dingen te leren hebben over andere onderwerpen.
Hallo allemaal, @Remrem, ik stel je gerust dat ik volledig uitga van mijn gebrek aan kennis in informatica en ik neem het je helemaal niet kwalijk voor de opmerkingen ;)
Wat betreft het lesgeven hoop ik je op een dag te kunnen helpen, want zoals je zegt, het is het doel van dit forum om elkaar te helpen in geval van nood.
Dus ik probeerde alles wat je me vertelde te doen en ik heb zelfs mijn schijf gedefragmenteerd om te zien. Maar er was niets veranderd
En de oplossing kwam blijkbaar van elders.
Ik heb zojuist de twee extensies verwijderd die in dezelfde map stonden als solidworks, ik weet hun naam niet meer, sorry, maar ik denk dat een van hen was om 2D-tekeningen te maken.
Het verbaast me echt dat ik door het verwijderen van slechts twee extensies geen vertraging meer heb. Als het gebeurt, komt het daar helemaal niet vandaan, maar ik kan je niet uitleggen wat er in de tussentijd op mijn computer is veranderd.
Bedankt allemaal voor jullie ideeën en voorstellen!
Dus ik probeerde alles wat je me vertelde te doen en ik heb zelfs mijn schijf gedefragmenteerd om te zien. Maar er was niets veranderd
En de oplossing kwam blijkbaar van elders.
Ik heb zojuist de twee extensies verwijderd die in dezelfde map stonden als solidworks, ik weet hun naam niet meer, sorry, maar ik denk dat een van hen was om 2D-tekeningen te maken.
Het verbaast me echt dat ik door het verwijderen van slechts twee extensies geen vertraging meer heb. Als het gebeurt, komt het daar helemaal niet vandaan, maar ik kan je niet uitleggen wat er in de tussentijd op mijn computer is veranderd.
Bedankt allemaal voor jullie ideeën en voorstellen!