Traagheid van "contouren"

Ik kom naar je toe in de hoop dat je me kunt helpen bij het oplossen van een probleem op Solidworks. 
Wanneer u de muisaanwijzer op een kamer, een plan of een schets plaatst, worden de contouren van deze laatste opnieuw getekend voordat u kunt communiceren. Meestal is deze operatie in een mum van tijd gedaan. In mijn geval moet ik enkele seconden wachten voordat deze taak is volbracht (zie bijgevoegde video). Als ik klaar ben en voordat ik een nieuwe hover maak, heb ik geen prestatieprobleem
Ik werk aan een Surface Pro 5 Intel Core i7-7600 CPU 2.5Ghz en 8GB RAM. Ik had eerder een Surface Pro 3 i5 4 GB RAM en ik had geen problemen. Daarnaast wordt de processor niet voor meer dan 30% gebruikt.

Bij voorbaat dank voor de hulp die u mij zou kunnen geven,

solidworks_edition_etudiante_-_utilisation_universitaire_uniquement_-_porte_satellite.sldprt_2019-05-27_09-59-19.mp4

Het lijkt een grafisch probleem te zijn.

Controleer het stuurprogramma van uw kaart: https://www.solidworks.com/sw/support/videocardtesting.html

2 likes

Ja, zoals al gezegd door @max59........ +1

Zie grafische kaartboekhouding

Windaube versie

SOLIDWORKS-versie 

@+

1 like

Hallo

Helaas staan noch de pro surfaces, noch mijn grafische kaart (Intel(R) Iris(R) Plus Graphics 640) niet op de lijst.

Na een beetje onderzoek ontdekte ik dat sommige mensen een sleutel aan hun register toevoegen om het compatibel te maken, wat ik deed (zie PC) en wonder boven wonder verschijnt mijn probleem niet meer! Dan grote teleurstelling, het maken of aanpassen van een schets of een functie doet SW uitspugen...  

het lijkt gaar...

registre.png