Ik heb zojuist solidworks 2017 geïnstalleerd op een nieuwe pc met een NVIDIA Ge force GTX960M grafische kaart. Ik weet dat het niet is gevalideerd door SOlid, maar op mijn oude werk-pc werkte het heel goed na een manipulatie van de driver.
Gisteren werkte alles heel goed en sinds vanmiddag is solid echt heel erg traag voor alles en ik vraag me af of er geen automatische update van de kaartdriver is geweest.
Heb je oplossingen zodat ik weer solid kan gebruiken want nu kan het gewoon niet meer....
Als er een update van het stuurprogramma van de grafische kaart is geweest, kunt u al proberen terug te gaan naar het oude stuurprogramma om te bevestigen dat het probleem daar vandaan komt.
Controleer het updatelogboek om te zien of er een was en of er een herstelpunt moest worden gemaakt. Als dit het geval is, kunt u teruggaan naar de configuratie van de pc vóór deze update en kunt u deze blokkeren.
Bedankt voor deze info, ik weet niet hoe, maar het is me gelukt om terug te gaan naar een eerdere versie en voor nu werkt het weer! Opgeslagen!! Aan de andere kant kan ik niet echt uitleggen hoe... Sorry, maar ik ben echt een arme computerwetenschapper...!
De Geforce-reeks van Nvidia is bedoeld voor het grote publiek. De stuurprogramma's zijn helemaal niet geoptimaliseerd voor 3D-toepassingen. Maar eerder voor games, fotografie...
Het Quadro-assortiment is geoptimaliseerd voor professionals met gecertificeerde en geteste chauffeurs voor onze dagelijkse gereedschappen.