Extreem traag openen van solidworks 2017-bestanden

Het probleem kan te wijten zijn aan een probleem bij het installeren van de nieuwe versie van SolidWorks, zoals bijvoorbeeld incorect registersleutels.

2 likes

Bedankt voor je feedback!

Alle invoegtoepassingen zijn uitgeschakeld en ik heb solid volledig verwijderd voordat ik overschakelde naar sp5 ...

Ik heb de oorspronkelijke instelling geprobeerd en het kostte me 6 seconden om te openen in de opgeloste modus ...

Ik ga de parameters doorzoeken en kijken waar het vandaan komt!

Bedankt d.roger en kom terug zodra ik het heb gevonden

ROM's

1 like

Als SW een bestand niet kan vinden, kan het de "zoekpaden" doorzoeken

Zie in:

Opties / systeem / Pad: "zoekpad"

Maak een screenshot van wat er al is en verwijder vervolgens alles om het leeg te hebben.

En probeer het nog eens...

1 like

Ik heb net feedback gekregen van onderhoud over dit probleem. Het probleem zat hem in het pad van "Document referenced" op de bestandslocatie die naar de C:. verwees. Dus bij elke opening zal solid in c: kijken en alle submappen voor de onderdelen.

Eenmaal verwijderd, is alles weer normaal!

Bedankt aan iedereen die heeft meegewerkt en geholpen!

ROM's

3 likes

Die had ik al leeg. Zojuist het document waarnaar wordt verwezen dat moet worden verwijderd.

Bij het openen van "slow-motion", kijkend naar Windows Taakbeheer (tabblad Proces, Processor% )

Is het echt SW het probleem, of een ander programma?

Onthoud anders dat als u met een "klassieke" schijf werkt, als deze bijna vol is (90%), dit de prestaties kan schaden...

Het legen (50-60%) en dan een goede defragmentatie doen, kan beter brengen.

1 like