Hallo
Ik ben net overgestapt van SDW15 naar SDW16, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
Wanneer ik de gelaste constructiefunctie gebruik, heb ik, zodra mijn systeem uit meer dan 4 of 5 elementen is samengesteld, grote problemen met traagheid elke keer dat ik de assemblage wil selecteren, of elke keer dat ik de gelaste constructiefunctie wil bewerken.
Elke kant van het systeem wordt één voor één geladen (zie bijgevoegde schermafbeelding) en het kan soms tot 3 minuten duren.
Kun je me helpen?
Bedankt!
Is het op Windows 7, 8 of 10?
En welk Service Pack?
Hallo
Om dit probleem op te lossen, kunt u de balk verlagen om de functies te vergrendelen (gele balk bovenaan in de creatieboom (bovenaan de geschiedenis)). Het voorkomt onnodig herladen. Bent u op de hoogte van de stuurprogramma's van uw grafische kaart???
Ik heb de indruk dat je profielen als Item24 of Bosch gebruikt.
Met dit soort profielen zijn de functies van gelaste constructies inderdaad traag. Dus ik probeer verschillende "eenvoudige" functies te maken in plaats van een grote die alles doet, zelfs als dat betekent dat ik aanpassingen moet maken die automatisch zouden zijn gedaan.
Gebruik met betrekking tot de aanpassingsfuncties een gezicht in plaats van het lichaam als aanpassingslimiet. Het is alleen iets minder mooi.
De vorm van het profiel moet inderdaad een rol spelen in de traagheid van het proces... maar ik ben er niet van overtuigd dat het overschakelen van Sldw2015 naar Sldw2016 helpt om het probleem op te lossen.
We zouden meer moeten kijken naar de kenmerken van de pc/het werkstation.
Welke processor, RAM, grafische kaart, etc?
Hoi allemaal
Dank u voor uw antwoorden!
Ik heb mijn traagheidsprobleem opgelost door het vakje "open GL-functies emuleren" uit te vinken in tools>opties>prestaties.
Het lijkt erop dat mijn AMD FirePro W2100 grafische kaart voldoende is.
Bedankt en tot de volgende keer!