Hallo
Sinds ik vanuit huis werkte, had ik SmartProperties nog niet gebruikt.
Ondanks dat alle bestanden weer op hun plaats zijn gezet, is het extreem lang (10 seconden voor elk stuk)
Heeft iemand een hint, een parameter die ik ben vergeten te wijzigen in SolidWorks 2018?
Bedankt
Je bent vast iets vergeten, want smartproperties kunnen perfect werken als je vanuit huis werkt. Dit is wat veel mensen in ons land momenteel zonder problemen doen. De enige aanpassing van onze kant was de automatische artikelnummering met de xml-teller die we hebben omgevormd tot een SQL-teller om externe toegang te hebben.
Aan de andere kant is het niet gemakkelijk zonder te zien wat je doet of hoe het is geconfigureerd, om het probleem te vinden. Ik raad je aan om een ticket te openen op de hotline, zij zullen je helpen identificeren wat je vertraagt bij het thuiswerken.
Anders laat je ons de verschillende instellingen van de smartproperties zien en misschien kunnen we het probleem identificeren.
Hoi allemaal
Het was inderdaad een van de toegangspaden van de materiaaldatabase die nog steeds naar de server verwees.
Zie bijlage
Bedankt
chemin_dacces.jpg