Solidworks-traagheid

Hoi allemaal 

Ik gebruik Solidworks elke dag voor werk in versie 2015 sp1.1, en de afgelopen weken is solidworks erg traag geweest. Ik heb niets veranderd aan de configuratie van de instellingen. De computer is een HP Z420 Workstation. Ik heb de cache van de computer meerdere keren gewist, maar er verandert niets. 

Misschien een Windows-update die invloed zou hebben op de prestaties van Solidworks. Ik weet niet of andere gebruikers dit probleem hebben. 

Ik ben geïnteresseerd in alle mogelijkheden om de snelheid van solidworks te verbeteren, 

Fijne dag allemaal

Hallo

Om te beginnen moeten we verder gaan met de SP5 die veel problemen oplost met de legendarische versie van SW 2015, die niet de beste vintage is. Ben je nog in onderhoud, stap dan over naar een betere  versie (2016 of 2017).

Moge de kracht met je zijn

4 likes

Zijn alle bestanden waarmee u werkt lokaal of op het netwerk? Omdat het tijdstip van toegang tot het bestand (standaard sjabloonbibliotheekconfiguratie en er zijn er nog veel) erg belangrijk is in SolidWorks 

1 like

De bestanden zijn genetwerkt en lokaal, 

Ik denk dat de traagheid hieruit voortkomt, kijkend naar de bronmonitoren, was het netwerk verzadigd door de software voor het beheer van de bewakingscamera's van het pand! 

Hallo

Kijk eens naar uw antivirusprogramma.

Misschien vertraagt malware je.