Hallo
Ik ben net overgestapt naar Visualize 2019 en ik heb een probleem met het uiterlijk, ik importeer mijn solidworks-bestand, ik controleer het bestand goed, ik verander mijn uiterlijk in Visualize (omdat ik de RAL-correspondentie nauwkeuriger vind) en elke keer dat ik mijn solidworks-bestand wijzig, neemt het Visualize-bestand het uiterlijk van solidworks aan.... Is er iets dat ik gemist heb? Op Visualize 2018 werkte het heel goed en ik zie niet wat ik vergeten zou kunnen zijn te controleren?
Vriendelijke groeten
Stéphane
Hallo
Kijk naar waar de schijn is opgeslagen. Ik ben een keer voor de gek gehouden door een uiterlijk extern te uploaden.
Omdat het in dit geval, omdat het ze niet vindt, begint met het native Solidworks-bestand. Voor de goede orde, Visualize is een externe software voor Solidworks, dus de paden naar verschijningen moeten worden opgeslagen in de paden van Visualize.
Vriendelijke groeten
1 like
Ik zal ernaar kijken, bedankt voor dit snelle antwoord, maar in mijn Visualize-bestand neem ik het uiterlijk van Visualize aan.....
Hallo
Dus ik heb de toegangspaden naar de verschijningen geplaatst, zelfs bij het importeren zei ik hem dat hij op hetzelfde pad naar de texturen moest zoeken, maar er verandert niets, ik heb alle importmodi getest, maar ik heb nog steeds hetzelfde resultaat, bij elke wijziging in solidworks springen alle verschijningen in Visualize.
1 like
Na veel testen met de technische ondersteuning van visiativ komt de bron van het probleem van een bug van de 2019 sp2-versie, dus probleem is voorlopig niet opgelost maar de oorzaak is bekend.
1 like
Dank je wel Stéphane, inderdaad, ik had het probleem niet in 2018.
Nou, laten we wachten op de oplossing ;-)
1 like