Hoi allemaal
Ik leg mijn probleempje met de tekening uit in Solidworks (2015).
Als ik (in 3D) een onderdeel of een assemblage teken, voeg ik de omringende delen toe (zodat ik een assemblage heb met de onderdelen die me interesseren plus de omringende delen). Ik heb deze onderdelen in "enveloppen" gedaan om ze niet in de nomenclatuur te hebben.
Maar nu komen ze niet meer voor in mijn tekening, dus heb ik gezocht:
- Als ik op mijn weergave klik en "andere eigenschappen... " in Feature Manager, vink ik "toon envelop" aan. Geweldige kenmerken van het stuk, behalve dat.... Dit is het probleem, de streken komen niet overeen met het type in "Documenteigenschappen", "Regellettertype", "Envelopcomponenten"
Ik probeerde zo duidelijk mogelijk te zijn,
Bij voorbaat dank.
Hallo
Ik ken Sldws2015 helemaal niet.. Maar als het gewoon is om de onderdelen niet in de stuklijst te hebben, waarom klikt u er dan niet met de rechtermuisknop op => eigenschap => uitsluiten van de stuklijst?
1 like
In feite is het voor alle andere voordelen van de envelop, geen gewicht in de gewenste configuratie, uiterlijk, lichtgewicht voor complexe assemblages, enz... en normaal gesproken het beheer van het type lijn in projectie.
Om "spook" stukken te maken (dit is de periode)
Hallo
Uw doel is niet om ze in uw nomenclatuur te hebben?
Hallo
Het gedrag dat u beschrijft is bekend en is al gemeld aan de redacteur (SPR 769427).
Aarzel niet om de technische ondersteuning te vragen om u op deze SPR aan te sluiten om de prioriteit te verhogen en om op de hoogte te worden gesteld wanneer het is opgelost (tot op heden geen datum aangekondigd door de uitgever).
In de tussentijd kunt u terugvallen op het toewijzen van deze envelopcomponenten aan een bepaalde laag met de juiste regellettertypen (klik met de rechtermuisknop op de component in de weergaveboom: "component line font").
1 like
Daarna, als u ze niet in uw nomenclatuur wilt zien, kunt u ook "Uitsluiten van nomenclatuur" doen in de documenteigenschap.
Dank u allen,
dus het is een SW-bug
Ik wist niet van SPR-problemen.
Ik doe dus wat Cdemuynck me opdraagt; Nogmaals bedankt