Ik zet vaak arceringen op de voorkant van mijn munt om ze te onderscheiden. Als ik een detailweergave doe, moet ik de arcering terugplaatsen op de detailweergave (tot nu toe gaat het goed). Het probleem is dat wanneer ik mijn plan afdruk, alle arceringen in de detailweergave verdwijnen. Je kunt ze op de computer zien, maar niet op papier. Zelfs in het "afdrukvoorbeeld" worden deze luiken niet weergegeven.
Wat vreemd is, is dat als mijn arcering in een "effen" kleur is, deze verschijnt wanneer deze wordt afgedrukt.
In feite hebben alle arceringen in mijn detailweergave verschillende schalen en oriëntaties.
Ik heb nog wat tests gedaan door allerlei parameters te veranderen (schalen, oriëntatie, arceringstype en lijndikte) maar niets helpt. Nog afwezig op papier.
Al mijn lagen zijn ingeschakeld (zichtbaar) met de afdrukoptie. Nog steeds niets.
Wat raar is, is dat als ik een luik als een "verenigde" eigenschap zet, het wordt weergegeven wanneer het wordt afgedrukt. Maar het is een broedsel dat ik nodig zou hebben.
Allereerst hartelijk dank voor uw snelle antwoorden!
Ik werk met SolidWorks 2018.
Hier is een nepbestand dat een voorbeeld geeft van twee gevallen van het probleem. De ene met een detailweergave en de andere met een bijgesneden weergave. Beide voorbeelden verschijnen niet in druk.