"Lib feat part" op gelaste constructie

Hallo

Ik wil graag een slotafdruk (cilinder+vierkant) invoegen op een gelaste constructie.

Dus heb ik een Lib feat onderdeel gemaakt met de referentieafmetingen van het genoemde slot.

En ik heb het goed opgenomen.

Aan de andere kant, toen ik het op mijn gelaste constructie plaatste, was het onmogelijk om de juiste positioneringsreferenties te vinden.

In ieder geval vertelt Sw me dat hij het onderdeel niet kan plaatsen volgens de referenties die ik hem geef.

Waarvoor?

En hoe kan dit worden verholpen?

Ik doe met je mee aan het Lib Feat Part

Bij voorbaat dank.

empreinte_serrure_ste047.sldlfp
1 like

Hoi, ik ben op SW 2013!

Ik heb dit wanneer bijvoorbeeld mijn LFP is een verwijdering van materiaal op 10mm en ik plaats het op een 2mm ep buis, daar net als jij vertelt hij me dat hij de refs niet kan vinden! Aan de andere kant, bij het maken van uw LFp, als u een materiaalverwijdering uitvoert tot het volgende oppervlak, dan werkt het!!

2 likes

Hallo

Het lijkt mij dat we een schets van positionering moeten maken.

Ik weet niet meer zo goed hoe ik het heb gedaan, maar kijk naar het voorbeeld, het kan je helpen.

@plus

Alex

centre_o4.sldlfp
2 likes

Je zou een printscreen kunnen maken met de boomstructuur van je dossier, je materiaalverwijderingsfunctie, ...

Zoals @gt22 je zult vertellen (verrassend dat hij het trouwens nog niet heeft gezegd ;-) ) zijn we niet allemaal bij de 2014-versie.

2 likes

Bedankt @ Benoit

voor de moeite die ik je +1 punt geef daarmee kom je heel ver ;-))

@+ ;-)

5 likes

Hier is een voorbeeld waar je naar kunt kijken. Zie aanpassen

test.sldlfp
2 likes

Voor de humor zetten we er een op je too@gt22 !!! :)

2 likes

Nou jongens, ik heb mijn fout gevonden!

Omdat ik uitsluitend met plaatwerk werk, heb ik mijn LibfeatPart op een plaatwerk basis gemaakt

En daarom werkte het niet.

Ik heb mijn onderdeel herbouwd op een klassieke geëxtrudeerde baas en alles werkt normaal.

Bedankt allemaal, en een fijne dag!

Natuurlijk heb je recht op je briefje =)

libfeat.png
4 likes

Je kunt jezelf aanwijzen als een beter antwoord!

2 likes

40 punten in één keer! De beste deal van de dag!

2 likes

Ja, het is waar, als je jezelf het beste antwoord noemt, levert het je niets op voor jou of voor anderen

En...................... Wie zal er blij mee zijn............ Gissen....................

zeker niet @ Benoit

@+ ;-))

2 likes

Oh ja, dat is niet dom @gt22, hoeveel verkoop je voor het @Bart punt? Heeft u een PayPal-account? Ik mis 600 pts voor de 60 flessen...

Ik maak natuurlijk een grapje, om de punten in te wisselen, voor de bittere kant van het nieuws van de dag, niet te veel...

3 likes

Ik voel een sterke dag in ongebruikelijke opmerkingen van de onderwerpen lol

3 likes

Ik verkoop geen punten, ik ruil ze voor Solidworks Premium-licenties:p ^^