Bachelor in het onderwijs

Hallo allemaal,

Ik zou graag willen weten of er een minder vervelende techniek is dan elk onderdeel één voor één te bekijken om het onderdeel (de onderdelen) of de assemblage(s) "in educatieve licentie" te vinden? Ik denk aan een macro zoiets?

Bedankt en tot ziens;) 

Hallo

Waarom plaatst u ze niet als een groep in een assemblage, zodat het gemakkelijk is om de stukken of sets met het "educ"-logo te zien!

@+

Bedankt voor het antwoord, in feite dacht ik meer aan het controleren van bestaande assemblages

Er bestaat een macro waarmee u kunt controleren welke bestanden in de nationale onderwijsversie staan.

Ik bevestig het aan jou

checkedusa.zip
2 likes

De checkedusa-software  opent en sluit SW voor elk onderdeel, wetende dat ik duizenden onderdelen op voorraad heb, kan het lang zijn, en vooral niet erg geschikt.

Iemand anders?

Dank je wel in ieder geval;)

Hallo

Ik heb een beetje hetzelfde probleem als batch123. Ik heb veel munten om te scannen en de macro crasht vaak. Kortom, in de macro-opties kun je ervoor kiezen om de tekeningen ook te scannen, mocht dat nodig zijn, want die detecteert er geen. Het zou de scantijd halveren. Kan een lid van het Europees Parlement op zichzelf het stempel "onderwijsversie" hebben? Of heeft het alleen met 3D te maken?

Goede vraag! De MEP associeert altijd met het 3D-model, wat betekent dat de MEP de buffer heeft wanneer de 3D een onderdeel bevat in een educatieve versie. 

Ja, dit kleine programma opent en sluit elke keer SW! Wat betekent dat hij het voor 1000 stukjes 1000 keer zal openen en sluiten...

Kunnen we alleen de vergaderingen openen?

Ja, ik heb deze software, het werkt, maar het crasht bij de tweede opening.

Weet je waarom? Solidworks wachtwoord??

Hallo, crasht het elke keer dat het normaal wordt geopend?? probeer de taakbeheerder te openen voordat u de software start, om te controleren of Solid elke keer is gesloten, het zou niet elke keer een proces moeten toevoegen!!

Cdt

Misschien moeten we de discussie over de oorspronkelijke vraag voortzetten, het zal gemakkelijker te volgen zijn, het is hier !!!!! :)