Hallo
Ik ga twee pc's binnen mijn bedrijf moeten upgraden (OS-klonen + SSD-installatie). Ik wilde weten of er enige impact zou zijn op de licentie (vaak gekoppeld aan de hardware op veel applicaties).
Met vriendelijke groet.
Hallo
Ik ga twee pc's binnen mijn bedrijf moeten upgraden (OS-klonen + SSD-installatie). Ik wilde weten of er enige impact zou zijn op de licentie (vaak gekoppeld aan de hardware op veel applicaties).
Met vriendelijke groet.
Hallo
Wat betreft SolidWorks of andere 3D-software, is het beter om de licentie(s) te deactiveren voordat u gaat klonen.
Voor het Office Pack denk ik niet dat je het na het klonen kunt deactiveren of een licentienummer kunt geven, zonder een nieuwe installatie met een ander nummer uit te voeren. In dit geval heb je 2x dezelfde licentie. (Dus te vermijden in bedrijven;) )
Fijne dag
Bedankt voor het antwoord! Ik ga het doen, je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn. Heb een goed einde van de dag.
Hallo
Allereerst moet u weten hoe licenties in uw bedrijf worden beheerd, of ze nu lokaal zijn of op een licentieserver.
Wat @FUZ3D zegt is in ieder geval waar, het voorkomt onaangename verrassingen.
Voor Office hangt het ervan af of het van de OEM is of niet.
Een eenvoudige deïnstallatie op het oude werkstation kan voldoende zijn (vergeet niet om de productsleutel te hebben voordat u deze manipuleert).
Hallo
Ik had het alleen over de licentie van solidwork 2017 die lokaal is geïnstalleerd. Mijn vraag kan verkeerd zijn geweest.