Licentie Solidworks

Hallo

Is het mogelijk om Solidworks premium te downloaden op uw persoonlijke desktop-pc (thuis ) en de licentie te nemen om 's avonds en in het weekend met Mycad-tools te werken?

Bij voorbaat dank.

Hallo

Wat betreft de licentie, het is mogelijk en er zijn verschillende manieren om te werk te gaan.

Ben je verbonden met een server of PDM.

We hebben dit onderwerp een paar maanden geleden behandeld, ik heb wat onderzoek gedaan en ik neem contact met je op!

Vriendelijke groeten

We hebben dus geen PDM en mijn persoonlijke pc is niet verbonden met de server van het bedrijf.

Het is voor persoonlijk gebruik...

Goedenavond

Ik raad u aan nog steeds contact op te nemen met uw dealer, dit zal veel problemen voorkomen.

In het bijgevoegde PDF-document heeft u een van de twee bestaande procedures. We hadden een bericht gemaakt met Clémentine over het onderwerp (waarschijnlijk in verband met de aflevering van de covid-opsluiting), maar ik kan het op dit moment niet vinden.

Vriendelijke groeten

transformer-une-licence-solidworks-fixe-en-une-activation-en-ligne.pdf

Goedenavond

Omdat ik mijn schop en mijn emmer en mijn vergiet nog had, zocht ik in het zand en vond de paal

https://www.lynkoa.com/forum/catia/solidworks-en-t%C3%A9l%C3%A9travail-etou-catia-v5-en-t%C3%A9l%C3%A9travail-comment-travailler-%C3%A0-distance?page=0#answer-1017813

Vriendelijke groeten

PS: Ik zou je het strand niet geven, nee, nee!

2 likes

Het is perfect...

Op dit niveau is het archeologie.

Bedankt