Het pictogram Uitvoeren als administrator wordt niet weergegeven voor solidworks

Ik heb solidworks 2016 sp5 geïnstalleerd op Windows 8.1, de installatiestappen gaan normaal, dus als ik op het pictogram SOLIDWORKS 2016 x64 Edition klik, wordt er niets geopend, zelfs niet als ik met de rechtermuisknop op het pictogram klik, Uitvoeren als administrator verschijnt niet.

Ik heb vóór solidworks 2015 geïnstalleerd en werkt prima, dus als mijn pc is geblokkeerd, voer ik een reparatie uit en alle geïnstalleerde software wordt verwijderd, ik update van win8 naar win 8.1 en ik heb geprobeerd solidworks 2016 te installeren, maar het werkt niet

Hoe dit probleem op te lossen?

admin

Hallo, controleer in de eigenschappen de compatibiliteit cf afbeelding

compatibilitevsw__.jpg

Hallo

Heeft u geprobeerd de software te repareren door naar:

Configuratiescherm\Alle Configuratieschermen\Programma's en functies==>klik met de rechtermuisknop op Solidworks==>bewerken==>Repareer de individuele installatie (op deze computer)...

Ik deed daarvoor zelfs ik gebruikte het Slim-bestand van het installatiebestand, maar zonder resultaten

Probeer "shift" (of shift) ingedrukt te houden en klik met de rechtermuisknop op je pictogram.

De rij Uitvoeren als administrator zou moeten verschijnen.

Ja, ik stem als ik met de rechtermuisknop op het pictogram klik, maar Solidworks wordt nog steeds niet meer geopend

Heb je de eigenschappen van je snelkoppelingen, het pad en het opgegeven doel gecontroleerd?

Werkt SW als u het rechtstreeks start via het applicatiepictogram in de map?

Als dit het geval is, verwijdert u uw snelkoppelingen en maakt u een nieuwe.

2 likes

Toen ik solidworks startte vanuit de dispatcher waar het is, wordt de fout weergegeven als de volgende afbeelding:

http://www.3rbz.com/uploads/1ec3c0cd103c1.png

sworks.png