Ik wil graag een annotatie op mijn tekening maken om de hoeveelheid van een onderdeel uit de "lijst van gelaste onderdelen" aan te geven. Ik ken de techniek $PRPWLD".... "maar ik kan de .".. niet vinden. " die verwijzen naar kwantiteit. Ik heb "Kwantiteit", "Kwantiteit" geprobeerd, maar niets werkt...
Ik heb uiteraard mijn eigenschappen ingevuld, maar de "Waarde/Uitdrukking van tekst" die betrekking heeft op kwantiteit bestaat niet, en als ik de hoeveelheid zelf schrijf, verliest het al zijn interesse... (omdat de waarde constant zal zijn). Ik zie in dit vak dat er een "code" is om de betreffende woning te melden. bijv. "SW-Mass@@@Article-onderdelenlijst-soudées2@***. SLDPRT" bijvoorbeeld voor de grond. Is er hetzelfde voor de hoeveelheid?
Wat betreft de directe annotatie, het gewenste vak is grijs. Waarvoor?
Ja, ik heb het goed begrepen, ik ben aan het kijken waar ik deze waarde kan vinden...
Aan de andere kant, een klein idee, als u uw notitie vervangt door een nomenclatuurtabel, maar met een enkele kolom en een enkele regel (de kwaliteitskolom met de regel van het betreffende onderdeel)
Gewoon een kwestie van "persoonlijke" lay-out. Een tafel met gelaste onderdelen zou meer dan genoeg zijn..... evenals een bubbel.... of zelfs de hoeveelheid die in de hand staat......