Hallo
Ik zou graag willen weten of iemand de functie "Link naar eigendom" gebruikt om annotaties op plannen toe te voegen?
Ik kan het, maar ik zou graag willen dat mijn annotaties twee verschillende lettertypestijlen hebben
Bedankt en een fijne dag verder!
system
18 december 2013 om 16:00
2
Toepassingen aaneenschakeling:
- Woning 1
- Woning 2
- eigendom = &eigendom $1 & eigendom 2
Met een lettertype voor elke eigenschap. Ik weet niet of het werkt...
pl
18 december 2013 om 16:03
3
Hallo
Als ik het goed begrijp wat je vraagt, ja, we gebruiken deze functie op al onze montageplannen, dus de annotaties tonen de onderdeelcode.
Twee verschillende stijlen in één noot, ik weet niet zeker of het mogelijk is, dus waarom zou je geen 2 noten invoegen?
Niet 2 noten omdat het een vertaling is
pl
18 december 2013 om 16:38
5
Dus ik denk dat het niet mogelijk is, behalve in vet cursief of onderstreept...
Juist ik zou graag op deze parameters willen spelen (vet / cursief / onderstreept)!
Een annotatie met bijvoorbeeld:
CHASIS
LIJST
PAGINA X
De eigenschappen van het 3D-bestand gebruiken
Rim-b
19 december 2013 om 06:25
7
Is het zoiets als mijn voorbeeld in feite dat je wilt doen (zie bijgevoegde afbeelding)?
font_sur_note_liee.jpg
Hallo
In welke versie zit je?
Ik ben in 2013 SP4.0 en ik kan doen wat je vraagt! Ik heb 2 eigenschappen in een notitie ingevoegd en ik wijs verschillende stijlen toe aan elke eigenschap.
screenshot074.jpg
pl
19 december 2013 om 07:39
9
Het lijkt me moeilijk dat de stijlen in een enkele notitie automatisch verschillend zijn volgens de 3D-eigenschap zonder een macro te doorlopen!
Maak gewoon een notitie met de gewenste eigenschappen en stijlen en klik met de rechtermuisknop op die notitie, "Toevoegen aan bibliotheek", om deze als sjabloon te gebruiken!
system
19 december 2013 om 07:53
11
Het werkt als je de 2 eigenschappen gebruikt. Maar je moet het in 2 scheiden als je het in de auto wilt doen
FYI...
In SolidWorks-notities is het mogelijk om het lettertype, de grootte en de kleur van de tekst op te geven met behulp van HTML-codering
Voorbeeld in Kladblok, schrijf de onderstaande tekst
<face = "Arial" kleur = 0x00FF00FF size = "8" stijl = BI >Voorbeeld tekst</lettertype>
Als u een notitie in een tekening maakt en die tekst erin plakt, ziet u
Voorbeeld tekst
SolidWorks interpreteert het <lettertype>
maar met een omkering van de RGB-kleuren!! (de tekst verschijnt in het paars in SW, maar niet op het forum)
Als u in plaats van "Voorbeeldtekst" uw voorbeeldeigenschap opgeeft
Materiaal: $PRP:"Materie"
U kunt dan bepalen wat u wilt
<face it="Arial" color="Black" size="8" style=BI>Matter: $PRP:"Matter" </font>
<face="Century Gothic" color="Black" size="10" style=BUI>Code: $PRP:"Code" </lettertype>
9 likes