Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om AutoCAD tekeningen te koppelen in DWG en Inventor.
Ik werk samen met Inventor 2010 aan de bouw van houten trappen. Om dit te doen, heb ik een profieldatabase gemaakt (voor leuningen, voor spindels of potaeux) met Autocad.
Deze bestanden dienen als uitwisselingen met onze leveranciers.
Omdat er geen link is tussen de twee (autocad en inventor), moet ik bij het wijzigen van een profiel nadenken over het wijzigen van alle bestaande profielen in onze database met inventor.
Ik had graag de AutoCAD- en Inventor-tekeningen willen koppelen, zodat wanneer ik het AutoCAD-bestand wijzig, het wordt bijgewerkt wanneer ik Inventor open.
Het is mogelijk om dit in SolidWorks te doen, dus het zou vreemd zijn om het niet met Inventor te kunnen doen.
Om dit te doen, voeg ik onder SW mijn DWG in als een "blok" door het vakje link naar bestand aan te vinken. Zodat ik lay-outs rond mijn DWG kan bouwen en er zeker van kan zijn dat als het wordt gewijzigd, mijn 3D dat ook zal zijn.
Ik zou het tegenovergestelde willen (niet om een Inventor-onderdeel in Autocad te integreren), maar om een Autocad-tekening in inventor te integreren om een schets te maken en vooral om ze te koppelen.
Ik zou het tegenovergestelde willen (niet om een Inventor-onderdeel in Autocad te integreren), maar om een Autocad-tekening in inventor te integreren om een schets te maken en vooral om ze te koppelen.