Dankzij .PL denk ik dat je het dichtst in de buurt komt van je eerste oplossing, maar als ik in vergelijking ga, kan ik de globale variabele Lengte niet exporteren.
Omdat ik niet kan binden omdat mijn waarden globale variabelen zijn
Ik bewerk mijn afmeting van de schets van deel 1, ik zet =, ik selecteer de afmeting of de globale variabele van de schets van deel 2, achter de gelijken, de referentie van de afmeting van deel 2 is goed gezet.
Maar als ik valideer, behoudt het niet de nieuwe waarde en behoudt het zijn eigen globale variabele, en dus geen verband tussen de twee stukken op lengteniveau.
Als ik de afmeting van een van de twee stukken verander , verandert de andere niet.
Je moet de 2 zijden in de schetsen die je wilt koppelen verwijderen en je ribt ze opnieuw en je bindt ze daarna in de montage; Nu werkt het... Ik stuur de onderdelen niet aan je terug omdat ik op 2016 ben.
Als we dat kunnen, maar het is een hack. Er moet een tweede extrusie worden gemaakt in het onderdeel met de totale lengte als afmeting en vervolgens kunnen ze worden gekoppeld. Op dit moment ben ik bij de boulo, maar ik stuur je vanmiddag een zeefdruk.