Koppel de configuratie van een stuklijst aan die van een weergave (of omgekeerd)

Hallo

Het zit allemaal in de titel of bijna.

Met SW15 heb ik een reeks algemene plannen te maken voor een productreeks. Het is me gelukt om de weergaven te koppelen aan de weergegeven configuratie, maar er is geen manier om de configuratie (automatisch) door te sturen.

Hallo

Geen mogelijkheid voor zover ik weet, een macro misschien...

Edit: in feite heb ik het misschien verkeerd begrepen, als we de weergave selecteren voordat we de nomenclatuur invoegen, dan wijzigen we de configuratie van deze weergave (door met de rechtermuisknop te klikken) en valideren we met CTRL+Q, is dit het gewenste gedrag?

Au!

Als u de weergave selecteert voordat u de stuklijst maakt, wordt er geen koppeling gemaakt tussen de weergave en de naam.

Ter illustratie

Het is een bepaald gedrag (naar mijn smaak) dat we gebruiken, hoewel het bedoeld is door SW

De gebruiker opent zijn model (SLDASM), kiest de configuratie (rechts of links bijvoorbeeld), opent de MEP, de weergaven worden weergegeven met de rechterconfiguratie. De nomenclatuur staat vast.

Hallo, ik ben het eens met het idee van .PL, je kunt een configuratie niet variëren met de nomenclatuur die volgt. Aan de andere kant kunt u voor elke configuratie een ander blad maken. met zijn nomenclatuur. Maar dit idee werkt als er geen 50 configuraties zijn.

Vriendelijke groeten.

.

Dat is inderdaad het probleem: op dit moment hebben we 8 asm met elk 8 configuraties.

De door de klant geaccepteerde oplossing waarmee het probleem kan worden omzeild: een stuklijst met meerdere configuraties.