Hallo, ik wil graag een hoogte van schetstekst koppelen aan een dimensie, ik voeg een afbeelding toe
Vriendelijke groeten
Hallo, ik wil graag een hoogte van schetstekst koppelen aan een dimensie, ik voeg een afbeelding toe
Vriendelijke groeten
Hallo
Ik denk niet dat het mogelijk is.
Het enige wat u hoeft te doen is de naam van de beoordeling en het display te noemen
als ik het goed begrepen heb ;-)
@+
ac cobra 427: Helaas is dit het antwoord waar ik bang voor ben :/
gt22: Ik denk niet dat het antwoord over dit bericht gaat?
Als je je oproepnummer een naam geeft, blijft de naam even hoog als je oproepnummer en als je je oproepnummer verplaatst, zal de naam uiteindelijk volgen, lijkt me.
of ik begreep er niets van, wat heel goed mogelijk is ;-(
@+
Ik heb schetstekst in een kamer die ik in afmetingen moet wijzigen en ik zou graag willen dat de tekst ook van grootte verandert volgens een dimensie of de klassieke ="D1@Esquisse1" is niet geldig in het lettertypevenster :/
Naamnummers zie bijlage
Dit is wat ik begrijp dat het mogelijk is om de zijkanten te koppelen aan een inscriptie met letters
@+ ;-)
Sorry gt22 , maar mijn probleem is er niet, mijn probleem is dat ik "tekst" gebruik in de schets en ik zou graag willen dat de grootte van deze tekst gelijk is aan een dimensie in dezelfde schets, ik voeg mijn eerste screenshot toe als bijlage om het groter te zien
Het is niet erg als je mijn walkthrough niet leuk vindt of niet overeenkomt met je requette
Probeer te spelen met de hoogte van de letters, maar het is niet gewonnen
Succes ;-)
Dat zou geweldig zijn geweest; Het is dat als je dubbelklikt op je tekst dat de hoogte wordt weergegeven als een rib en dan had je iets kunnen doen, maar het is niet mogelijk. Het zou een goed verzoek tot verbetering zijn om...
Hallo
Ik keek net naar huis en verrast dat het werkt. Als ik 3.5 zet, heb ik 3.5, als ik 5 zet, heb ik 5.
Voor mij heb ik geen probleem. Vertel me waar je de hoogte van de letter verjongt? Ik heb het ingesteld op basis van de schets.
Moge de kracht met je zijn.
Hoi OBI WAN,
Als u dubbelklikt op uw zijkant, kunt u de hoogte van de tekst wijzigen???
@OBI WAN: Ik zie niet hoe je de verandering van de letterhoogte van een schets doet (of het veranderde afhankelijk van de versie)
De andere oplossing is, denk ik, om door de blokken te gaan.
Hoi AC Cobra 427,
Nee het is niet haalbaar, maar de vraag was dat de hoogte van de tekst = hoogte van de schets en dat is geen probleem. Om de hoogte te wijzigen, dubbelklikt u eenvoudig op de tekst en wijzigt u vervolgens de hoogte van de tekst.
Moge de kracht met je zijn
Dit is dus niet het eerste verzoek ;)
Ja, ik heb het verkeerd begrepen.....-1 voor mij
maar zo begreep ik het niet. Ik had begrepen dat de hoogte van de tekst en de hoogte van de schets verschillend waren (zie zijn zeefdruk.
Dus ik had gelijk, het is niet haalbaar. :-(
Hallo
Was de schaalfunctie maar aan een parameter gebonden.... Helaas denk ik dat we om een evolutie moeten vragen.
@+
Hoi allemaal
Misschien heb ik een idee, maar het kan lang duren:
Maak een lettertype dat alleen bestaat uit rechte lijnen en cirkels, waarbij elke dimensie is verbonden door een vergelijking ter hoogte van de letter. en varieer de hoogte door vergelijking met de kamer in kwestie.
Veel succes als je besluit dat te doen...