Ik wil de hoeveelheid van een onderdeel ophalen dat is opgegeven in de stuklijst van een assembly waarin dat onderdeel wordt gebruikt, zodat het wordt weergegeven in het componentplan.
In het venster Informatieoverzicht - Aanpassen en configuratie specifiek, bevindt zich rechtsboven een vervolgkeuzemenu met de woorden "Hoeveelheid in stuklijst"; Van wat er in de help over deze functie wordt gezegd, lijkt het overeen te komen met wat ik wil doen.
Dus heb ik een aangepaste eigenschap "Aantal" gemaakt, die ik vervolgens heb geselecteerd in dit vervolgkeuzemenu. En toen... niets.
Kan iemand mij zijn inzichten geven over deze functie en het gebruik ervan?
Het doel van deze functie is om de hoeveelheid van het betreffende onderdeel in de stuklijst te forceren, in plaats van de werkelijke hoeveelheid in de assemblage weer te geven, zal het de waarde gebruiken van de eigenschap die is aangewezen in het vervolgkeuzemenu.
U kunt de hoeveelheid van het onderdeel niet terugkrijgen van het onderdeel wanneer het zich in een assemblage bevindt, stel je voor dat dit onderdeel in verschillende assemblages wordt gebruikt, welke waarde moet het aannemen?