Waarden koppelen altijd negatief

Hoi allemaal

Ik ben nog steeds op zoek naar de keuze 'Linkwaarden' nadat ik met de rechtermuisknop op een van mijn offertes heb geklikt (zie bijgevoegde afbeeldingen)

Hallo

De functie Waardebinding is alleen beschikbaar als u 2 dimensies hebt geselecteerd.

SW vraagt je dan om een naam te geven aan de variabele die de verbinding maakt. Een kustband wordt gesymboliseerd door het teken Oneindig.

2 likes

Hallo

Wanneer u met de rechtermuisknop op uw beoordeling klikt, gaat u naar de onderkant van het vervolgkeuzemenu op "Menu aanpassen" en controleert u vervolgens of "Linkwaarden" is aangevinkt.

Vriendelijke groeten

c.png
1 like

Dank aan jullie beiden, maar zoals je kunt zien nog steeds geen keuze Link waarden, zelfs voor het rechtsklikken selecteer ik twee kanten.

Hallo

Klik met de rechtermuisknop op de dimensie die u wilt koppelen

Als je het niet ziet, klik dan op de chevrons onderaan.

Moge de kracht met je zijn.

1 like

Hallo

Ik klik met de rechtermuisknop op mijn dimensie en ik zie nog steeds geen linkwaarden, bovendien geen chevron.

Ik begrijp er niets van!!!!!!!!!!!!!

Welke versie van SW gebruik je?

2 likes

Hallo

U kunt de waarde van een gecontroleerde dimensie niet koppelen, u moet een rijdende dimensie selecteren om toegang te krijgen tot "Waarde koppelen".

Vriendelijke groeten

4 likes

Om te onthouden dat je vóór 2015 door een tabblad moest gaan om hier te ontwikkelen .

2 likes

Hallo, ik heb de SW 2012 Premium-versie

en ik keek naar de driver en driver ratings, mijn ratings zijn piloting denk ik, ik denk dat je diff. waarde in rating kunt invoeren, heb ik het mis?

Dan zou ik de keuze Linkwaarden  moeten hebben als ik met de rechtermuisknop op mijn offerte klik

Ik wil graag de globale OuterDiameter-waarde koppelen aan mijn offerte, inclusief de diam. buiten de cirkel, ik kan het nog steeds niet vinden